هزینه های مخابراتی برای مدیران، سرمایه ای از دست رفته

توسط مارس 23, 2016

بسیاری از شرکت ها، برای مدیریت هزینه های مخابراتی و نظارت بر صورت حساب های مخابراتی ، هزینه های گزافی خرج می کنند ولی بنابر تحقیقات انجام شده توسط شبکه ارتباطی جهانی، پیدا کردن خطای مخابراتی در عمل ناموفق بوده است و باعث صرف هزینه های بیشتر شده است. در حقیقت هزینه های مخابراتی برای مدیران، سرمایه ای از دست رفته است که به هیچ وجه نمی توان آن را جبران کرد اما ما راهکاری داریم که می توانید از ایجاد آن جلوگیری کنید و به خوبی آن را مدیریت نمائید.

هزینه های مخابراتی برای مدیران، سرمایه ای از دست رفته

هزینه های مخابراتی برای مدیران، سرمایه ای از دست رفته

مدیریت هزینه های مخابراتی، نشان می دهد که اشتباهات بسیاری در صورت حساب های مخابراتی رخ می دهد که عمده ترین آن ها عبارتند از :

  1. صدور صورت حساب های تکراری برای شماره هایی که دو حساب مجزا برای مدیریت دارند.
  2. خدمات درخواستی ، بدین معنی که برخی از خدمات در صورت حساب به درستی فاکتور نشده اند.
  3. صدور یک صورت حساب تکراری ، سناریویی که اغلب مشتریان حاضر به پرداخت آن هستند .زیرا اصلا متوجه نمی شوند.
  4. عدم اجرای نرخ های جدید تحت قراردادهای موجود و یا اصلاحات اخیر
  5. هزینه غیر معمول ، برای خدمات با نرخ واحد
  6. پیچیدگی و سردرگمی

اساس این بحث حکایت از آن دارد که برای مدیریت هزینه های مخابراتی ، باید بررسی های عمیق تری توسط کارشناسان صورت بگیرد تا با استفاده از تخصص درست بتوان مشکل را پیدا کرد.

هزینه های مخابراتی برای مدیران، سرمایه ای از دست رفته

یک سازمان باید به طور منظم هزینه های مخابراتی خود را بررسی کند . و در این بررسی ها مدیریت هزینه مخابراتی ، با ارائه راه کار هایی هزینه های کل در هر ماه را تنظیم کند و به این ترتیب برای کل سال برنامه ریزی مناسبی ارائه دهد.

فواید مدیریت هزینه های مخابراتی

مدیریت هزینه های مخابراتی کمک می کند که مدیریت سازمان با برنامه ریزی به صورت منظم ، هزینه های غیر اصلی را محدود و یا حذف کند و سرویس های مناسب را شناسایی کند و به درستی دریابد چه خدماتی برای تحقق بخشیدن اهداف سازمان ضروری است . علاوه بر این، کشف تنها یک خطا می تواند یک مسئله مادی قابل توجهی را برای کسب و کارهای کم بضاعت به همراه بیاورد.

هزینه های مخابراتی برای مدیران، سرمایه ای از دست رفته

اصلاحات و مدیریت هزینه های مخابراتی توسط سرویس مدیریت و تحلیل تماس ها ، به راحتی امکان پذیر است و می تواند منجر به بهینه سازی خدمات شود .

با سیستم هوشمند مدیریت تماس ها به سادگی می توان به جزئیات تماس ها و هزینه ها دست پیدا کرد و این یک تلاش ارزشمند برای مدیریت هزینه های مخابراتی است که می تواند اشتیاه در صورت حساب های مخابراتی را شناسایی کند.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید