نمودار تماس های 24 ساعته

توسط جولای 6, 2016

یکی از ویجت های کاربردی و مهم گزارشگر ابری که در یک نگاه اطلاعات مهم و کاربردی را به کاربر خود می دهد ویجت خلاصه وضعیت است. نمودار تماس های 24 ساعته به شما یک صورت و وضعیت کلی از تمامی تماس ها اعم از ورودی ، خروجی و بی پاسخ شما از زمان اولین تماس ایجاد شده تا آخرین تماس ایجاد شده را نمایش می دهد.

نمودار تماس های 24 ساعته چیست و چه کاربردی دارد؟

هر رنگ و علامت در این نمودار معنایی خاص و کاربردی دارد که با استفاده از آن می توانید متوجه شوید که هر المان و آیتم بیان کننده کدام موضوع است. علائم و رنگ ها در نمودار به شرح زیر می باشند…

  • تماس های ورودی : رنگ آبی
  • تماس های خروجی : رنگ مشکی
  • تماس های بی پاسخ : رنگ سبز
  • اعداد عمودی : تعداد تماس ها
  • اعداد افقی : ساعت های روز

به عنوان مثال : در تصویر فوق در ساعت 16 ما 110 تماس خروجی ، 34 تماس ورودی و 10 تماس بی پاسخ داریم، برای مشاهده جزییات هر نوع از تماس ها تنها کافیست بر روی نقاط شکستگی های خطوط مورد نظر بایستید تا پنجره توضیحات برای شما نمایش داده شود.

 

داشبورد تماسهای تلفنی شرکت

توجه داشته باشید اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار گزارش گیری از سانترال کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.

مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. به کمک ویجت های گزارش دهنده میزان مصرف و هزینه هر تماس می توانید با تماس های گران قیمت آشنا شده و در صدد کاهش آنها برآیید. این کار می تواند با بستن صفر و یا دوصفر در مرکز تماس باشد و یا حتی تلاش برای کاهش مدت زمان مکالمه از جانب پرسنل برای مدیریت هزینه ها باشد.

امیدواریم که با نرم افزار گزارش گیری از سانترال به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم جهت دانلود نرم افزار گزارش گیری و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید…

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید