نظرسنجی خودکار از تماس گیرندگان با واحد خدمات

توسط آگوست 6, 2016

نظرسنجی خودکار از تماس گیرندگان با واحد خدمات

آیا مدیر مرکز خدمات هستید و می خواهید از وضعیت و میزان رضایتمندی مشتریان مطلع باشید؟

تماس مجدد با مشتریان جهت بررسی کیفیت پاسخگویی وقت زیادی می گیرد؟

آیا از تاثیر و معجزه نظرسنجی در بالا بردن سطح رضایت مشتریان اطلاع دارید؟

روشهای سنتی پاسخگوی نیاز شما نیستند؟

به دنبال یک راه حل ساده جهت نظرسنجی خودکار از مشتریان خو هستید؟

ما یک راه حل ویژه را برای شما فراهم آورده ایم.

  • موارد لازم:
  1.  سرویس مدیریت و تحلیل تماس
  2.  پنل پیامک

کافی است مرکز تلفن یا مرکز تماس خود را به سرویس مدیریت و تحلیل تماسها متصل کنید، سپس تعریف کنید که سرویس به صورت خودکار برای تماس گیرندگانی که با شماره همراه تماس گرفته اند یک پیامک خودکار ارسال کند و با این کار به سادگی سامانه هوشمند نظرسنجی خودکار از تماس گیرندگان با واحد خدمات سازمان خود را راه اندازی کنید.

به عنوان مثال و جهت آشنایی بیشتر مراح زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول

در سامانه مدیریت و تحلیل تماس تنظیمات ارسال هوشمند پیامک بعد از هر تماس را فعال کنی

متن پیامک می تواند مانند زیر باشد :

از تماس شما با مرکز خدمات …. متشکریم

لطفا میزان رضایت از پاسخگویی ما را با ارسال عدد ۱ تا ۵ برای عالی بفرمایید.

  • مرحله دوم

 در سامانه پیامک خود یک نظر سنجی تعریف کنید

 

فرم نظرسنجی از مشتریان

فرم نظرسنجی از مشتریان

 

  • مرحله سوم

با مشاهده گزارش و نمودارهای موجود درصد رضایت مشتریان خود را به راحتی بررسی کنید.

نمونه نمودار بر اساس پیش شماره های مشتریان مرکز خدمات

اگر علاقه مند به راه اندازی این سرویس هستید و نیاز به کمک ما دارید خوشحال می شویم صدای شما را بشنویم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید