نظارت بر خطوط شهری راه حل تبلیغات مفید

توسط می 28, 2019

یکی از سوالاتی که پاسخ آن هزاران جواب دارد و هر فرد متناسب با تفکر خود به آن پاسخ می دهد این است که “چگونه خود را در ذهن مشتری ماندگار کنیم؟” قطعا شما هم که در حال خواندن این مقاله هستید روش هایی را می دانید و می توانید آنها را بیان کنید. اما جواب واقعی چیست؟ با توجه به رشد تکنولوژی، پیشرفت صنعت، علم تبلیغات نیز اشکال جدیدی به خود گرفته است. به همین دلیل باید کاری کرد که به صورت مستمر در ذهن مشتری به روز رسانی شده و متناسب با کسب و کاری که داریم باید بهترین راه را انتخاب نمائیم. پس از معرفی خود و جذب مخاطب از روش های مختلف، اینک لحظه ‌ای بسیار مهم و حیاتی رسیده است. تحلیل، بررسی و نظارت بر عملکرد تبلیغات و آنالیز. بدین معنا که کدام روش تبلیغاتی بیشتر و بهتر پاسخگو بوده است.

نظارت بر خطوط شهری راه حل تبلیغات مفید و زودبازده با استفاده از نرم افزار گزارشگیری تماس

 

در شرکت ها چگونه می توان بازخورد تبلیغات را آنالیز نمود؟

این سوال نیز راه حل های گوناگون دارد. “میزان فروش” ممکن است جواب احتمالی شما باشد، اما ما راه حل بهتری داریم. این راه حل موضوع را از بنیان پیگیری می ‌کند و هیچ تفاوتی ندارد شرکت شما در چه زمینه ای است، فروش یا خدمات… راه‌ حل آن بررسی خطوط شهری است. چگونه؟ اگر مالک یک خط یا بیشتر هستید یا حتی در مجموعه از خطوط ویژه چهار یا پنج رقمی استفاده می کنید، می توانید به راحتی تمامی تماس های ورودی را بررسی کنید. تحلیل تماس های ورودی سانترال یا آنالیز تماس ورودی کالسنتر بهترین راه حل است. تمامی سیستم های ارتباطی به صورت محدود می توانند گزارشی از تماس های دریافتی و خروجی را به صورت یک فایل نوشتاری ارائه کنند. اطلاعاتی مبنی بر ساعت تماس، نوع تماس، مدت مکالمه و خط شهری اشغال شده.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس بر اساس این اطلاعات کوچک و محدود توانسته گزارشاتی را ایجاد کند که به تمامی سوالات بیان شده پاسخ دهد. به طور مثال کدام خط شهری بیشترین زنگ خور را داشته است؟ تعداد تماس هر خط چه مقدار بوده است؟ چه ساعتی بیشترین زنگ خور را داشتیم؟ چه واحدی بالاترین تماس ورودی را داشته است؟

نظارت بر خطوط شهری راه حل تبلیغات مفید و زودبازده با استفاده از نرم افزار گزارشگیری تماس

 

سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکار نظارت بر عملکرد تبلیغات

این سرویس مدیریتی به شما اجازه می دهد تا بتوانید نظارتی جامع و کامل بر تمامی رویداد های تلفنی شرکت داشته باشید. با بیان دو مثال این سرویس و قابلیت های آن را بررسی خواهیم کرد. در دو مثال تعداد خطوط شهری، کارمندان و واحدهای شرکت یکسان و واحد های آن با نام های الف، ب و پ می باشند. تنها تفاوت دو شرکت، برنامه تبلیغات است که با کمک ویجت های مختلف این سرویس می توانید به راحتی تحلیلی مناسب از تاثیر تبلیغات را مشاهده و لمس کنید.

نظارت بر خطوط شهری راه حل تبلیغات مفید و زودبازده با استفاده از نرم افزار گزارشگیری تماس

 

تبلیغات تمرکزی بر روی یک واحد

در این حالت مجموعه تصمیم دارد در هر بازه زمانی که ممکن است یک روز یا یک هفته یا هر مدت زمان دیگری باشد به صورت تخصصی بر روی یک حوزه تبلیغات کند. در هفته اول به تبلیغات بخش الف می پردازد، در این حالت می توانید با استفاده از ویجت های مانند تعداد تماس ورودی مجموعه و تعداد تماس های ورودی واحدهای مختلف می توانید متوجه شوید که تعداد تماس های ورودی تحت تأثیر تبلیغات چگونه بوده است و ارتباط آن را با میزان فروش و عملکرد کارکنان می توانید مشاهده و بررسی کنید. در این حالت ممکن است حتی در برخی روزها تعداد تماس های ورودی واحدهای دیگر بیشتر باشد. در این حالت پیشنهاد می شود بر نوع تبلیغ نویسی نظارت بیشتری داشته باشید.

نظارت بر خطوط شهری راه حل تبلیغات مفید و زودبازده با استفاده از نرم افزار گزارشگیری تماس

 

تبلیغات همزمان برای تمامی واحدها

در این حالت تمامی تبلیغات برای واحدهای مختلف به صورت همزمان انجام می شود. در این حالت ویجت های بیان شده در بالا و ویجت هایی مانند پرکارترین داخلی ها بر اساس تماس های ورودی، تعداد تماس ورودی در هر ثانیه، دقیقه و ساعت و لیست خلاصه وضعیت تماس های ورودی می تواند تحلیل دقیقی را به ما گزارش کند، که کدام واحد در تبلیغات موثر تر بوده است و یا از محبوبیت بیشتری در میان افراد برخوردار است.

نظارت بر خطوط شهری راه حل تبلیغات مفید و زودبازده با استفاده از نرم افزار گزارشگیری تماس

 

خط شهری رند چه تاثیری می‌تواند در ذهن مخاطب داشته باشد؟

مثال های فوق تحلیلی گویا از تبلیغاتی بوده است که نهایتا مثمرثمر بودند و باعث شده است تا فرد با مجموعه تماس برقرار کند. اما این سوال نیز می‌ تواند نقطه عطف بزرگی باشد. خط رند آیا باعث ماندگاری در ذهن می شود؟ برای این موضوع مثال دیگری می ‌زنیم. شرکتی را تصور کنید که در دو روز مختلف با دو خط گوناگون تبلیغات انجام داده است. یکی از این خطوط روند و دیگری غیر رند است. برای رسیدن به جواب سوال مطرح شده می توانید از ویجت پرکارترین خط شهری استفاده کنید. این ویجت می‌ تواند گزارشی دقیق را به ما ارائه کند که هر خط شهری چه تعداد تماس ورودی داشته و کدام خط شهری بیشترین تماس ورودی را در بازه زمانی مشخص شده دارد.

این گزارشگیری دقیق می تواند به مدیران خلاق و پویا شرکت ها کمک کنند تا بتوانند با ذهن بازتری تبلیغات خود را از سر بگیرند و یا برای تعویض خطوط شهری خود اقدام نمایند.

نظارت بر خطوط شهری راه حل تبلیغات مفید و زودبازده با استفاده از نرم افزار گزارشگیری تماس

 

گزارش گیری از تماس های ورودی، راه حلی اساسی برای تحلیل تبلیغات

در تمامی مثال های ذکر شده در پاراگراف های بالا، گزارش گیری از خطوط شهری یکی از ویژگی‌های مشترک بود. در سرویس مدیریت و تحلیل تماس به راحتی می توانید تماس های ورودی را به صورت تخصصی جداسازی کنید و با تفکیک واحد های مختلف و تفسیر عملکرد آنها در برهه ‌های زمانی گوناگون خواهید توانست برداشت بهتری از راندمان آنها متناسب با درصد تماس های ورودی هر بخش داشته باشید.

با سرویس مدیریت و تحلیل تماس تبلیغات را هوشمندانه تر انجام دهید…

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید