نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال

توسط دسامبر 10, 2018

مدیران شرکت ‌ها همواره برای پیشی گرفتن و اول شدن تلاش می کنند و برای این هدف راه حل های مختلفی را امتحان می کنند که هر کدام از آنها ممکن است از نظر مالی یا نظر زمانی تفاوت های زیادی داشته باشد. گاهی ایده ها آنقدر سخت اجرایی می شوند که نهایتا باعث می شود تا صدمه ای بزرگ به مجموعه وارد شود و یا گاهی ایده ها اصلا قابل پیاده سازی نیست. پیشنهادی که ما به شما داریم این است که نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال را نصب کنید. اگر بخواهیم فواید این سرویس مدیریت مکالمات را در جمله ای کوتاه بیان کنیم این است که شما می توانید با توجه به نتایج و گزارشاتی که این سرویس به شما می دهد برای هر کاربر و کارمند خود تصمیم جداگانه بگیرید که در مجموع هیچ آسیبی به مجموعه وارد نشود.

سرویس و نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال


سرویس و نرم افزار گزارش گیری از تلفن سانترال


در شرکت های کوچک و بزرگ مسلما دستگاه سانترال وجود دارد و اصلاً این امر انکار ناپذیر نیست، زیرا که باید خطوط شهری به بهترین شکل مدیریت شوند تا کارمندان شرکت بتوانند از آنها استفاده کنند و به کاربران و مشتریان خود پاسخ دهند. سرویس گزارش گیری از سانترال به شما این امکان را می ‌دهد تا در نمودارهای مختلف عملکرد هر کارمند را به خوبی بررسی کنید و با توجه به عملکرد او برنامه خاص را برای آن چیده و اجرایی نمایید یا می توانید با گروه بندی کردن کارمندان خود و گزارش گیری گروهی به صورت دسته جمعی برای افراد وظایفی خاص را تعریف کنید.


یکی از امکانات ویژه ای که این سرویس گزارش گیری تماس سانترال دارد این است که تجزیه و تحلیل ترافیک تماس را به شکل نمودار هایی که نقطه ای ارائه می ‌کند که این نمودارها می ‌تواند باعث شود که شما در سیستم پاسخگویی خود تغییراتی را اعمال کنید، گاهی لازم است که ساعت های کاری را جابجا کنید و یا در برخی از ساعت ها مسئولیت افراد را جابجا نمائید.


تمامی این مراحل به شما کمک می کند تا بتوانید حجم شرکت خود را در عین اضافه نکردن تعداد کارمندان وسیع تر کنید و حیطه کاری خود را افزایش دهید و بزرگ تر شوید. گاهی ایجاد تغییرات بنیادین لازم نیست شما فقط کافی است تا نوع نگاه خود را عوض کنید که این سرویس مدیریت تماس به شما نگاهی تازه می دهد و شما می توانید تصمیمات نوینی بگیرید بدون آنکه هزینه های هنگفتی را تقبل کنید.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید