نرم افزار مدیریت سامانه مرکز تماس

توسط آگوست 28, 2021

با توجه به اینکه مراکز پاسخگویی ، روزانه با انبوهی از تماسهای تلفنی در زمینه های مختلف مواجه هستند و نحوه پاسخگویی به تماسها ، جلوگیری از تماسهای بدون پاسخ و ارائه مطلوب خدمات تلفنی اهمیت ویژه ای دارند و از آنجا که پاسخگویی به تمامی تماسها و رفع نیاز مخاطبان از طرف متخصصان و کارشناسان این مراکز با وجود دستگاه سانترال ، صرف انرژی و زمان بسیاری همراه است و ممکن است کاربران قادر به پاسخگویی به تمام مخاطبان نباشند و این امر نارضایتی مخاطبان را در پی داشته باشد ، یکی از راه های مدیریت تماس ها و کم کردن حجم تماس های بی پاسخ ، استفاده از گزارشگر ابری به عنوان نرم افزار مدیریت سامانه مرکز تماس (CallCenter) می باشد.

سامانه مرکز تماس

نرم افزار گزارشگر ابری یکی از ارکان اصلی سامانه مرکز تماس است که می‌تواند به عنوان ابزاری برای راه اندازی مرکز تماس در نظر گرفته شود.استفاده از انواع ویجت های مدیریتی این امکان را به شما می‌دهد که راحت‌تر تماس‌های خود را مدیریت کنید. این نرم افزار kpi های مرکز تماس (شاخص کلیدی عملکرد) را اندازه‌گیری می‌کند که به کمک آن می توانید راهکارهایی عملی برای بهبود مرکز تماس خود تعیین کنید.

 

مزایای استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری

 

مدل های دستگاه سانترال سازگار با نرم افزار گزارشگر ابری

نرم افزار گزارشگر ابری می‌ تواند با تمامی مدل های دستگاه سانترال سازگاری داشته باشد و تمامی اطلاعات مورد نیاز را از آنها دریافت کرده و به صورت نمودار های مشخص به مدیریت ارائه کند. این اطلاعات به صورت لحظه به لحظه دریافت می شود و در زمانی بسیار کوتاه پردازش شده و بر روی داشبورد به نمایش در می آید. در ادامه با انواع مدل های دستگاه سانترال تحت پوشش نرم افزار گزارشگیری سانترال آشنا خواهیم شد:

 

دستگاه سانترال

دستگاه سانترال سیسکو CISCO

سیسکو محبوب ترین و پرفروش ترین تولید کننده دستگاه سانترال است که می ‌توان گفت تا امروز توانسته بسیاری از نیازهای شرکت ها را برآورده سازد. سیستم تحت شبکه سیسکو باعث شده تا تمامی اطلاعات و داده ها در سامانه مرکز تماس بر روی پل ارتباطی مستحکم شبکه تردد کنند و نتیجه این امر سازگاری بسیار زیاد میان این سیستم ارتباطی و سرویس مدیریت تماس شده است. این دستگاه‌ های هوشمند به گونه‌ ای طراحی شده‌اند که گزارشگر تماس می تواند به خوبی با آنها همگام شود و اطلاعات را دریافت کرده و بر روی داشبورد ارائه کند.

ما به عنوان نمایندگی انحصاری PBXDOM در ایران و پارتنر رسمی شرکت سیسکو ، این امکان را داریم که با تمامی مدل هایی که در حال حاضر توسط سیسکو تولید و طراحی شده است سازگاری داشته باشیم. سیسکو اولین و آخرین انتخاب شرکت های بزرگ است به همین دلیل است که ما می گوییم می توانیم با این این سیستم هوشمند همگام باشیم زیرا ما توانسته ایم به عنوان شریک سیسکو باشیم و تمامی خدماتی که توسط سیستم هوشمند تحت شبکه سیسکو ارائه می ‌شود را تحلیل و بررسی کرده و به صورت یک گزارش کاملا خوانا و قابل درک ارائه کنیم.

آنالیز تماس های سیسکو امکانی است که به صورت شبانه روز انجام می شود و دسترسی شما به آن اطلاعات صرف نظر از مکان و زمان به راحتی امکان پذیر است. تحلیل سانترال سیسکو و امکان ارائه گزارشات جدولی و یا مقایسه کاربران آن به صورت جداول نقطه به نقطه به حداقل ویژگی های کاربردی سرویس مدیریت تماس می باشد. تمامی اطلاعات در سیسکو پایدار بوده و قابل استناد می باشد.

 

دستگاه سانترال

دستگاه سانترال پاناسونیک Panasonic

می ‌توان با جدیت بیان نمود که اغلب شرکت های کوچک و بزرگ که در ایران فعالیت دارند از سانترال پاناسونیک استفاده می‌ کنند و این برند در مدل های بسیار گوناگون با ظرفیت های مختلف جهت انواع سامانه مرکز تماس ارائه و روانه بازار شده است. این سرویس قابلیت اتصال به تمامی این مدل ها را داشته و می ‌تواند به کاربران مجموعه خدمات لازم را ارائه کند. فعال سازی داشبورد موجب دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز از این مرکز تلفن می شود. تمامی قابلیت ها سرویس مدیریت تماس و سیستم های گزارش دهی آن با دستگاه های سانترال پاناسونیک هماهنگ و سازگار است.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه اکثر مدل های سانترال پاناسونیک آنالوگ می باشند،اما نرم افزار گزارشگر ابری با تمامی مدل ها سازگاری داشته و می‌ تواند گزارشات را دریافت، تحلیل، مقایسه و ارائه نماید.

سامانه مرکز تماس

دستگاه سانترال استریسک ASTERISK

استریسک جزء ۵ برند محبوب دنیاست و می ‌توان گفت اولین برند پرکاربرد در انواع سامانه مرکز تماس می باشد. این ویژگی های جنجالی را شاید بتوان به دلیل اپن سورس بودن این نرم‌ افزار دانست و اینکه هیچ گونه محدودیتی برای توسعه دهنده وجود ندارد. این سیستم انعطاف ‌پذیر به کاربر اجازه می ‌دهد تا متناسب با هدفی که دارد سیستم را پیاده سازی کند. قابل برنامه ریزی بودن منحصر به فرد ترین ویژگی ASTERISK می باشد. دسترسی آسان و امکان تغییر موارد بر اساس آن چیزی که نیاز است از مهم ترین ویژگی هایی است که می توان برای استریسک بیان نمود.

همانطور که بیان شد این سیستم بسیار منعطف است و به همین دلیل سازگاری با این سیستم بسیار آسان بوده و هیچ گونه خللی در حین کار به وجود نخواهد آمد. تحلیل و بررسی سریع اطلاعات و داده ها، گزارش دهی آسان، سهولت در چارت بندی و دسته بندی اطلاعات می تواند از دستاوردهایی باشد که در سرویس مدیریت و تحلیل تماس وجود دارد.

 

سامانه مرکز تماس

دستگاه سانترال آوایا AVAYA

آوایا از جمله برندهای پرکاربرد دستگاه سانترال سامانه مرکز تماس در ایران می باشد. دستگاه های سانترال تولید شده توسط این برند دارای دسته بندی های مختلفی از جمله دیجیتال، انالوگ و تحت شبکه است که هر کدام از آنها برای شرکت هایی خاص مناسب بوده و طرح ریزی شده اند. سرویس تحلیل گر تماس به خوبی می تواند با تمامی مدل های سانترال آوایا همگام سازی کند. امکان دریافت اطلاعات و تحلیل آنها در کمترین زمان از ویژگی هایی است که می توان برای این سرویس گزارش گیری نام برد.

 

سامانه مرکز تماس

دیگر برندهای دستگاه سانترال سازگار با نرم افزار گزارشگر ابری

از دیگر برندهایی که نرم افزار گزارشگر ابری با آنها سازگاری دارد و در سامانه مرکز تماس از آنها استفاده میشود می ‌توان به موارد زیر اشاره داشت..

  • آمازون
  • توشیبا
  • زیمنس
  • نورتل
  • اریکسون
  • آلکاتل
  • ان ای سی
  • شورتل
  • یا استار
  • سامسونگ
  • میتل
  • ال جی

    نرم افزار گزارشگر ابری به گونه ای طراحی شده است که نوع دستگاه سانترال برای هیچ اهمیتی ندارد و می ‌تواند به صورت صد در صد انواع دستگاه سانترال آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را تحت پوشش خود قرار دهد. اگر دستگاه سانترال شما در لیست وجود ندارد می توانید با ارائه اطلاعات آن، از سه ماه اشتراک رایگان سرویس مدیریت تماس بهره مند شوید. کافی است تا بر روی “فرم تماس” کلیک کرده و اطلاعات دستگاه سانترال خود را بیان کنید و از اشتراک سه ماهه رایگان ما بهره مند شوید.

    هم اکنون برای مدیریت سامانه مرکز تماس مجموعه خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣
    “هوشمند مدیریت کنید”⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣

    ☎️⁣⁣⁣⁣⁣⁣ 02188903060
    ⁣⁣⁣⁣⁣⁣

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::⁣⁣⁣⁣⁣⁣

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 11 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید