مشاهده لیست شماره های تماس گرفته شده

توسط سپتامبر 1, 2019

از زمان به وجود آمدن تلفن و خط شهری سالیان خیلی طولانی نگذشته است اما به خوبی می توانیم تغییر و رشد این تکنولوژی را حس کنیم. مشاهده لیست شماره های تماس گرفته شده یکی از این موارد است که مدت زیادی نیست که، امکان پذیر شده است. اما برای تهیه لیست باید به صورت حضوری به مرکز مخابراتی رفته و پرینت آن را دریافت نمود. در حقیقت برای گرفتن ریز مکالمات تلفن ثابت می باید حداقل یک روز کامل را صرف کرد تا ریز مکالمات را برای مدت یک ماه دریافت نمود. اما در صورت داشتن سانترال و یا کالسنتر کار شما آسان تر خواهد بود و در شرکت خود می توانید به راحتی و با استفاده از  سرویس و سامانه مدیریت و گزارش گیری از تماس تلفنی از جزئیات مکالمه و حتی عملکرد افراد و پرسنل آگاه شوید.

برای استفاده از PBXDom سانترال یا کال سنتر نیاز است

البته مرکز مخابراتی مختلفی هم هستند که جدیدا امکان مشاهده آنلاین را فراهم کردند، اما آیا راهکارهایی اساسی و حل شده است؟ به نظر شما چه مدت زمان را باید صبر کرد تا پاسخ سوال خود را در لیست پرینت شده بیابیم؟ ریز مکالمات تلفن ثابت شامل چیست؟

مشاهده لیست شماره های تماس گرفته شده

اگر شما از طریق مخابرات لیست را دریافت نمایید فقط شماره تماس، ساعت و مدت زمان را مشاهده خواهید کرد اما در سرویس مدیریت و تحلیل تماس آنالیزی متفاوت را مشاهده خواهید کرد و شما می توانید به هر روشی که مد نظر دارید با بیش از ۷۰ ویجت تمامی خطوط شهری را به خوبی رصد کنید و حتی یک ثانیه مکالمه از حوزه شما بدون آگاهی اتفاق نیافتد. تمامی گزارش ها در موارد بیان شده در ادامه می ‌تواند در هر بازه زمانی اعم از دیروز، امروز، سال گذشته و… تنظیم شود.

  • تعداد تماس های دریافتی از خط شهری
  • تعداد تماس خروجی از خط شهری
  • مجموعه تماس ‌های خطوط شهری
  • پر هزینه ترین تماس ها
  • تعداد تماس های بی پاسخ
  • سهم و درصد هر تماس
  • پرکارترین داخلی ها
  • پرکارترین خط شهری
  • ساعت اوج کاری
  • آخرین تماس های ورودی
  • آخرین تماس های خروجی
  • طولانی‌ ترین تماس ها
  • مدت زمان کل مکالمات خروجی
  • خلاصه وضعیت داخلی ها
  • و …

مشاهده لیست شماره های تماس گرفته شده

موارد بیان شده و بسیاری دیگر از ویژگی ها و تحلیل ها را می توانید تنها در گزارشگر ابری بیابید. با استفاده از داشبورد هوشمند و نمودارهای گرافیکی می توانید در یک نگاه از تمامی رویدادها در مجموعه خود بدون اتلاف وقت و یا ایستادن در صف باجه مخابرات آگاه شوید. تمامی گزارشات بر اساس نوع درخواست شما متفاوت است. به طور مثال شما می توانید اولین تماس خروجی دیروز را برای گروه خدمات پس از فروش مجموعه در دفتر مرکزی بررسی کنید و یا هر پرهزینه ‌ترین تماس خروجی کارخانه را در تاریخ هفته گذشته مشاهده کنید و با داخلی که هزینه را به مجموعه تحمیل کرده آشنا شوید و او را مورد بررسی قرار دهید و پیشینه او را از طریق گزارشات هوشمند به چالش بکشید…

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 33 میانگین: 3.9]
    سبد خرید