مرکز تماس کم ظرفیت پاناسونیک و گزارشگر ابری

توسط دسامبر 8, 2019

برای مدیریت راحت و آسان مکالمات تلفنی در شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توان از سانترال یا کالسنتر استفاده نمود. به دلیل وجود کسب و کارهای مختلف با ابعاد گوناگون و حتی نوع استقرار پرسنل مرکز تماس های مختلف با ظرفیت ها و قابلیت های متنوع روانه بازار شده است. پاناسونیک نیز به عنوان شرکتی پیشتاز در این عرصه، مرکز تماس های خود را در سه گروه با نام‌های کم ظرفیت، پرظرفیت دیجیتال و پرظرفیت تحت شبکه روانه بازار کرده است.

مرکز تماس کم ظرفیت پاناسونیک و گزارشگر ابری

[link-parts row=2 align=center]

مرکز تماس کم ظرفیت پاناسونیک چیست؟

همانطور که از نام این دسته بندی مشخص است ظرفیت و گنجایش محدودی دارد، اما اصلاً نباید برداشت شما از ظرفیت کم به این معنا باشد که دستگاه هیچ کارایی ندارد. امکان اتصال به گزارشگر ابری ویژگی بسیار خاص و کاربردی است که به کاربر و یا حتی مدیر اجازه می‌دهد از هر مکانی روند مدیریت خطوط شهری، پرسنل و واحدهای مختلف و حتی مشتریان را تحت کنترل خود داشته باشد. در این دسته بندی ۵ محصول وجود دارد که مهمترین آنها که قطعاً اسم آن ها به گوشتان خورده است تنها چهار مدل است که هنوز شرکت‌های کوچک از آن استفاده می کنند…

  • KX-TES824
  • KX-TEM824
  • KX-TA308
  • KX-TEA308

 

مرکز تماس کم ظرفیت پاناسونیک و گزارشگر ابری

سازگاری نرم افزار و سانترال پاناسونیک با یکدیگر

تمامی مدل های کم ظرفیت پاناسونیک ذاتا آنالوگ هستند، اما این دلیلی بر محدود بودن دایره و حوزه فعالیت در این دسته از محصولات نیست. امکان اتصال به کامپیوتر و برنامه ریزی تمامی داخلی ها و همچنین دریافت ریز گزارشات از طریق داشبورد به راحتی در تمامی مدل های سانترال کم ظرفیت وجود دارد. به راحتی می توانید به کمک داشبورد و ویجت های مورد نظر تماس های دریافتی، خروجی (برقرار شده با خارج از سانترال) و از دست رفته را کنترل و نظارت کنید. امکان دریافت تحلیل ها و اطلاعات هر تماس و مکالمه برقرار شده در کوتاه ترین زمان (در زمانی بسیار کمتر از یک دقیقه) ابتکار عملی است که تنها به واسطه همکاری پاناسونیک و PBXDom ممکن شده است.

[link-parts row=1 align=left]

اگر سانترال کم ظرفیت دارید با خیال آسوده می توانید از گزارشگر ابری استفاده کنید…

ثبت درخواست 14 روز استفاده رایگان گزارشگر ابری استفاده از دمو

امکان استفاده ۱۴ روز تست رایگان و بهره مندی از تمامی امکانات نرم افزار تنها با ثبت درخواست

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید