4 راهکار مدیریت نمایندگی ها

توسط آگوست 4, 2021

یکی از راه های رسیدن به ثروت اعطای نمایندگی های پرسود است. داشتن یک کسب و کار سودآور با کمترین دردسر خواسته‌‌ی هر کسی در جامعه می‌تواند باشد. برای اینکه بتوانیم هم به چرخ اقتصاد کشور کمک کنیم و هم به عنوان یک فعال اقتصادی سود بسیار خوبی از کسب و کار خود داشته باشیم، اعطای نمایندگی از کسب و کارمان می‌تواند ما را به این مهم برساند. در این مقاله ابتدا به چالش های اعطا و مدیریت نمایندگی خواهیم پرداخت و در ادامه با نرم افزار گزارشگر ابری به عنوان یک ابزار کارآمد و اختصاصی برای مدیریت نمایندگی ها آشنا خواهیم شد.

مدیریت نمایندگی ها

4 راهکار مدیریت نمایندگی ها

1- هدف از نمایندگی

شروع هر کاری نیازمند یک هدف است. ببینید که از اعطای یک نمایندگی چه هدفی دارید و قرار است چه کاری انجام دهید. می‌توانید از سؤالات زیر استفاده کنید و خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید که آیا از انجام چنین کاری مطمئن هستید و انتخاب درستی انجام می‌دهید یا نه:

  • نمایندگی من توانایی فروش چه چیزی را دارد؟
  • نیازهای منطقه‌ای که من در آن نمایندگی دارم چیست؟
  • چه محصولی در نمایندگی من بیشترین خریدار را دارد؟
  • شرکت‌هایی که نمایندگی رایگان اعطا می‌کنند، چه محصولاتی تولید می‌کنند؟
  • در منطقه نمایندگی من چه کمبودی وجود دارد که با محصولات من می‌تواند برطرف شود؟

4 راهکار مدیریت نمایندگی ها مقاله وبلاگ  مدیریت نمایندگی ها مدیریت شعب مدیریت فروشگاه زنجیره ای سانترال سیسکو سانترال پاناسونیک سانترال استریسک سانترال آوایا اصول مدیریت

2-  نمایندگی با تحقیق و بررسی

قبل از آغاز اعطای نمایندگی حتماً در مورد نماینده خود تحقیق کنید. حتماً به سراغ افرادی بروید که به کار و برند شما علاقه‌مند هستند. اعطای نمایندگی‌ به افرادی که با علایق شما متضاد هستند می‌تواند در کارتان اختلال ایجاد کند. پس انجام تحقیقات لازم قبل از هر اقدامی ضروری و مهم است.

برای مثال کار شما در زمینه گیاهان می باشد، هرگز به فردی که عاشق گیاهان نیست نمایندگی اعطا نکنید. قدم اول برای موفقیت عاشق بودن است.

4 راهکار مدیریت نمایندگی ها مقاله وبلاگ  مدیریت نمایندگی ها مدیریت شعب مدیریت فروشگاه زنجیره ای سانترال سیسکو سانترال پاناسونیک سانترال استریسک سانترال آوایا اصول مدیریت

3- نمایندگی با سود بالا

برای اینکه بتوانید از طریق اعطای نمایندگی سود بسیار بالایی دریافت کنید باید با شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی که نامشان به گوش همه خورده است کار کنید. اعطای نمایندگی به این شرکت ها می‌تواند شما را به سود زیادی برساند. برای اعطای این نوع از نمایندگی‌ها باید پشتوانه قوی و زیر ساخت مناسب داشته باشد و در ضمن سود بسیار خوبی برای این نمایندگان بزرگ در نظر گرفته باشید.

این یکی بازی برد برد برای شما و آنهاست.شما از اعتبار آنها سود بالا کسب می کنید و آنها از کیفیت و قیمت مناسب شما سود کسب میکنند. سعی کنید با شرکت‌هایی کار کنید که از تیم حرفه‌ای و متخصصی برخوردار باشند. هرچقدر کیفیت شرکتی که نماینده شماست بالاتر باشد موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

4 راهکار مدیریت نمایندگی ها مقاله وبلاگ  مدیریت نمایندگی ها مدیریت شعب مدیریت فروشگاه زنجیره ای سانترال سیسکو سانترال پاناسونیک سانترال استریسک سانترال آوایا اصول مدیریت

4- مدیریت با نرم افزار گزارشگر ابری

اگر می‌خواهید از طریق اعطای نمایندگی‌ کسب و کارتان را رونق دهید، باید تمام نمایندگی های خود را با دقت مدیریت کنید. مدیریت و نظارت نمایندگی های متعدد و با پراکندگی جغرافیایی کار بسیار وقت گیر و سختی می باشد. اما پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار گزارشگر ابری می باشد.

نرم افزار گزارشگر ابری به عنوان تنها نرم افزار گزارش گیری تماس تلفنی بدون محدودیت در تعداد نمایندگی و مختصات جغرافیایی با تمامی دستگاه های تلفن سانترال (سانترال سیسکو، سانترال پاناسونیک، سانترال آوایا، سانترال استریسک و…) سازگار می باشد.

برای مثال تصور کنید دفتر مرکزی شما در تهران با تلفن سانترال سیسکو ، نمایندگی شما در مشهد با تلفن سانترال پاناسونیک و نمایندگی شیراز با تلفن سانترال استریسک در حال کار هستند و شما برای تعطیلات در خارج از کشور هستید. برای مدیریت کلیه نمایندگی ها کافیست تا به موبایل خود سر بزنید و در نرم افزار گزارشگر ابری با گزارش های ساده از روند کار با خبر شوید.

مدیریت نمایندگی ها

 

هم اکنون برای مدیریت نمایندگی ها ، شعب و افزایش فروش شرکت و مجموعه خود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣
“هوشمند مدیریت کنید”⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣

☎️⁣⁣⁣⁣⁣⁣ 02188903060
⁣⁣⁣⁣⁣⁣

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 6 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید