مدیریت تماس و افزایش فروش آژانس مسافرتی با نرم افزار تحلیل تماس

توسط سپتامبر 2, 2019

سفر کردن یکی از لذت های وصف نشدنی است که باعث می‌ شود خستگی کار و زندگی روزمره افراد از بین رفته و انرژی دوباره ای برای ادامه فعالیت به وجود بیاید. هر فرد متناسب با علایقی که دارد مکان های مختلفی را برای سفر انتخاب می‌ کند. مکان های تاریخی، زیارتی و تفریحی در ایران و یا هر جای دیگری از این کره خاکی… به همین دلیل کسب و کارهایی با قدمت زیاد وجود دارد که امروزه به آن آژانس مسافرتی گفته می ‌شود. فعالیت در این حوزه بدین معنا است که روزانه افراد بسیاری با شما تماس می گیرند و در مورد تورهای داخلی و خارجی سوالاتی می کنند و در نهایت درصدی از این افراد هستند که تور معرفی شده توسط مسئول هر کانتر را خریداری می ‌کنند. اما نکته ‌ای که اهمیت دارد این است که مشتریان از چه روش تبلیغاتی با شما آشنا شده اند؟ چند درصد از آنها پکیج شما را خریداری می ‌کنند؟ میزان فروش هر فرد متناسب با تماس های دریافتی و پاسخ داده شده چقدر است؟ یا حتی، آیا شما افرادی که چندین بار در فواصل زمانی مختلف با شما تماس گرفته اند، اما تورهای مسافرتی شما را خریداری نکرده اند را می شناسید؟ مشتریان شما چه نوع تبلیغ و یا فعالیتی از شما پسندیده اند و منجر به تماس با شما بوده؟ و یا حتی یک پرسش مهم تر، پس از پاسخ به تماس، شما چه رفتاری را انجام داده اید تا باعث شود که فرد برای تماس مجدد مشتاق شود؟

اگر این سوالات و یا سوالات مشابه در ذهن شماست، به شما تبریک می گوییم…

مدیریت تماس و افزایش فروش آژانس مسافرتی با نرم افزار تحلیل تماس

آیا می توانید پاسخ مناسب و یا قطعی به سوالات بدهید؟ قطعاً شما برای زنده ماندن فعالیت و کسب درآمد در این زمینه روش های مختلف تبلیغاتی را انتخاب کرده‌اید. ارسال پیامک به تلفن همراه، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، تبلیغات کلیکی گوگل برای وبسایت، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات بنری در دیگر وب سایت ها یا در سطح شهر و… اما کدامیک سودمند تر بوده و بازدهی بیشتری داشته؟

سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری کاملاً کاربردی است که علاوه بر پاسخ به تمام سوالات مطرح شده، به شما کمک می کند تا با دید بازتری روند تبلیغات را از سر بگیرید و حتی تمامی تماس ها را بهینه سازی و مدیریت کنید. یافتن روش های خلاقانه جدید و پیاده سازی آن ها دستاوردی کوچک اما شگفت انگیز است که تنها با آنالیز و تحلیل مکالمات به وجود می‌آید و در اندک زمانی می توانید بازخورد مثبت تغییرات اعمال شده را لمس کنید… چگونه؟؟؟

در ادامه به شما خواهیم گفت، پیشنهاد می کنیم به عنوان یک مدیر خلاق و مشتری مدار موارد مطرح شده در ادامه مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید…

مدیریت تماس و افزایش فروش آژانس مسافرتی با نرم افزار تحلیل تماس

بررسی بازخورد تبلیغات و تاثیر آنها در فروش تور مسافرتی

تبلیغات جزء جدانشدنی هر کسب و کار است. هر فعالیتی متناسب با نوع مشتریان خود و شناسایی آنها اقدام به تبلیغات می کند. در آژانس مسافرتی نتیجه تبلیغات دریافت تماس است، پس به نظر می رسد مناسب ترین راهکار برای دریافت تحلیل دقیق و موثر بررسی و گزارش گیری تماس ها خواهد بود. اما سرویس مدیریت و تحلیل تماس چه خدماتی را می ‌تواند در این زمینه ارائه کند؟

دستگاه سانترال و یا کال سنتر در تمامی آژانس های مسافرتی وجود دارد که تماس های دریافتی از جانب مشتریان را به صورت هوشمند مدیریت می ‌کند. فرد تماس گیرنده از طریق راهنمای صوتی گویا به کانتر مورد نظر هدایت می شود و تمامی این تماس ا بر اساس روز، ساعت، داخلی، گروه‌ بندی ها و… تقسیم بندی شده تا برای ارائه گزارش آماده شوند

مدیریت تماس و افزایش فروش آژانس مسافرتی با نرم افزار تحلیل تماس

تفاوتی ندارد که شما یک خط ویژه جهت دریافت تماس دارید و یا برای هر بخش و کانتر مختلف یک خط شهری مجزا تعریف کرده اید، می توانید به راحتی با استفاده از ویجت های تعداد تماس های دریافتی به صورت ریز و با جزئیات بیشتر این نوع تماس ها را شناسایی کنید.

“نرم افزار به صورت هوشمند خواسته شما را اجرایی می‌کند و دقیق‌ترین گزارش را ارائه می ‌کند و حتی امکان مقایسه نیز فراهم شده است.”

تصور کنید در روز شنبه تبلیغات پیامکی برای تور یک روزه قلعه حسن خان داشته اید و تعداد تماس های دریافتی برای این تور 30 تماس بوده و فقط ۵ نفر از آنها پکیج تفریحی را خریداری کردند. در هفته بعد باز همان روز شنبه تبلیغات در شبکه های مجازی پرمخاطب مانند اینستاگرام کرده اید، این بار ۵۰ نفر تماس گرفتند که ۳۰ نفر از آنها تور را خریداری کردند. سرویس مدیریت و تحلیل تماس با گزارشات گرافیکی و بسیار ساده به شما اطلاع می دهد که تبلیغات پیامکی بازدهی کمتری نسبت به تبلیغات دوم داشته است. قطعاً تصمیم نهایی این خواهد بود که برای هفته سوم تبلیغات در این زمینه را در شبکه های اجتماعی انجام دهید ممکن است حتی از نظر هزینه، تبلیغ دوم مقرون به صرفه‌ تر باشد اما شما تا این لحظه از آن بی خبر بدید و یا نگاه ویژه‌ای به آن نداشتید.

“آنالیز دقیق بازخورد تبلیغات با سرویس مدیریت و تحلیل تماس راهکاری مورد پسند مدیران خلاق و به روز”

مدیریت تماس و افزایش فروش آژانس مسافرتی با نرم افزار تحلیل تماس

بازاریابی دومرحله ای هوشمند با کمک ویژگی آلرت

روزانه افراد زیادی با شما تماس می گیرند و اطلاعاتی را در مورد خدمات شما کسب می ‌کنند. اما بخش اصلی و مهمی را شما به عنوان مدیر آژانس مسافرتی فراموش کرده اید. “مرحله دوم بازاریابی” نقش بسیار مهم و حساس که تاثیر بسیار زیاد و باورنکردنی در وفادارسازی فرد و تبدیل آن به مشتری را ایفا می‌ کند. ارسال پیامک خاص… بله!!! ارسال پیامک خاص برای هر فرد تماس گیرنده.

در سرویس مدیریت و تحلیل تماس می توانید برای هر کانتر، بخش و تور مجموعه و حتی ساعات مختلف روز پیامک‌ های خاص را تعریف کنید و به محض اتمام مکالمه پیامک به صورت خودکار برای فرد ارسال می شود. در همان مورد بیان شده “تور یک روزه قلعه حسن خان” هنگامی که فرد اطلاعات را دریافت کرد و تماس به پایان رسید می توانید در پیامک تور یک روزه گلاب گیری را معرفی کنید و یا حتی یک کد تخفیف برای همان سفر را پیامک کنید تا فرد به خرید پکیج شما ترغیب شود.

این عملکرد به فرد حس ارزشمند بودن را القا می کند و این نکته را درک می‌ کند که برای شما ارزشمند است و قطعاً با مجموعه شما تماس خواهد گرفت. برای اثبات این نکته می توانید گزارشات تماس های ورودی از همان شماره را در همان هفته مشاهده کنید، تا به این باور برسید که تغییرات شگفت انگیز مثبت در حال وقوع است…

مدیریت تماس و افزایش فروش آژانس مسافرتی با نرم افزار تحلیل تماس

روش دیگر استفاده از ویژگی آلرت این است که در هنگام دریافت تماس در ساعات غیر اداری پیامکی حاکی از تشکر از تماس برای فرد ارسال شود. به طور مثال با تشکر از تماس شما با تور داخلی یک روزه، در اولین فرصت خانم کریمی با شما تماس خواهند گرفت و فردا در اولین فرصت همان بانو با فرد تماس حاصل کند. این رفتار نیز به غیر از تکریم مشتری هوشمند بودن مجموعه شما را به تصویر می کشد.

“مشتری مداری را با سرویس مدیریت و تحلیل تماس اجرایی کنید و نتایج آن را در کسب درآمد بیشتر مشاهده کنید”

شناسایی تماس های ورودی پرتکرار و تحلیل آنها

سفر جزء حدا نشدنی زندگی است و افراد در فواصل زمانی مختلف برای سفر با شما تماس می گیرند، که ممکن است محصول شما را خریداری کنند و یا به هر دلیلی از خرید تور معرفی شده خودداری کنند. اما در نهایت این تماس ها با ارزش هستند و با کمک ویجت تماس های پرتکرار ورودی می توانید آنها را شناسایی کرده و با ارسال پیامکی خاص یا مناسبتی مجدداً خود را به آنها یادآوری کنید که صمیمانه آماده خدمت رسانی به آنها هستید.

حتی می توانید افرادی را به عنوان روابط عمومی استخدام کرده تا با این افراد تماس بگیرند، تورهای ویژه به آنها معرفی کنند. البته که امکان تفکیک تماس ها بر اساس گروه بندی ها وجود دارد. به همان مثال پرتکرار بیان شده در این مقاله باز می‌ گردیم، با افرادی که به صورت پر تکرار برای تورهای یکروزه تماس گرفتند، تماس بگیرید و تور های جدید را معرفی کنید. قطعا تاثیر فوق ‌العاده‌ ای در ذهن مشتری ایجاد خواهید کرد.

مدیریت تماس و افزایش فروش آژانس مسافرتی با نرم افزار تحلیل تماس

هدف گذاری برای بهینه سازی مکالمات

برای موفق شدن روش‌های مختلفی است که هر کسب و کار متناسب با حوزه فعالیتی که دارد آنها را پیاده سازی می کند. یکی از این روش ها هدف ‌گذاری در سرویس مدیریت و تحلیل تماس است. پاسخگویی به تماس ها در سریعترین زمان و کاهش تماس های از دست رفته و حداقل کردن آنها قطعاً از اولویت هایی است که می توان برای رشد مجموعه به کار گرفت. استفاده از ویجت های نوع تماس، درصد تماس های از دست رفته و نمایش تعداد آنها در بازه زمانی مشخص شده مانند امروز، دیروز و یا هر تاریخ دیگری کارآمدترین روش است.

بهینه سازی تماس ها در آژانس مسافرتی

راهکارهای ارائه شده حداقل ویژگی هایی است که در این سرویس لحاظ شده و موارد مطرح شده از جمله مشکلات و معضلاتی است که آژانس های مسافرتی با آنها دست و پنجه نرم می ‌کنند. با به کارگیری روش‌های مختلف و استفاده از ویجت ها و گزارش گیری از سانترال و گزارش گیری از کال سنتر در کمترین زمان به کمک المان های گرافیکی گوناگون می توانید سهم فروش خود را در این بازار پر طرفدار و پر مخاطب افزایش دهید. مشتریان شما تمام اقشار جامعه هستند و می‌ توانند با تحلیل آنها دیده بازتری نسبت به تبلیغات خود داشته و مشتری مداری را که آرزوی هر مدیری است را اجرایی کنید.

“فقط مدیران خلاق و هوشمند هستند که به فکر ایجاد تغییرات مثبت بوده و آنها را اجرا می کنند. شما تا موفقیت تنها یک قدم فاصله دارید”

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید