با مدیریت تماس ها کارمندان خود را راضی نگهدارید

توسط فوریه 24, 2016

یکی از با ارزش ترین دارایی ها، در یک سازمان  وجود کارمندانی است که برایتان سود به همراه می آورند. در عین حال کارمندان همچنین می توانند یکی از بزرگترین مشکلات و بدی های شما باشند.

کلید موفقیت، بهینه سازی نیروی کار است…

با مدیریت تماس ها کارمندان خود را راضی نگهدارید

چگونه می توانید با مدیریت تماس ها کارمندان خود را راضی نگهدارید؟

سیستم هوشمند مدیریت و تحلیل تماس ها پیشنهاد می دهد این کار را از طریق یک ترکیبی از تجزیه تحلیل گفتار، همکاری و مدیریت نیروی کار انجام دهید. سیستم هوشمند مدیریت و تحلیل تماس ها ، نرم افزاری است که ازطریق فرایندهای دقیق و سریع گزارش تهیه می کند. این سیستم همچنین باید انعطاف پذیر و مقیاس پذیر باشد ، در اینجا هدف نهایی این است که برای اندازه گیری نیروی کار و کاهش کار اضافی و همچنین ساعت اداری به کار گرفته شود . دسترسی به یک راه حل برای بهینه سازی نیروی کار قدرتمند انجام وظیفه را آسان تر می کند.

سیستم مدیریت تماس ها می تواند به راه حل بهینه سازی نیروی کار قدرتمند کمک کند

یک راه حل بهینه سازی نیروی کار قدرتمند می تواند با همکاری سیستم مدیریت تماس ها در فعالیت هایی که شامل: مدیریت مرکز تماس، شامل آموزش برنامه ریزی و وقفه ها ، ردیابی بهره وری کارکنان، افزایش دقت پیش بینی و عامل اشغال خطوط تلفن است، راه گشا باشد. مدیران همچنین می توانند توسط این سیستم برنامه ای برای بهینه سازی برنامه ریزی تعطیلات درنظر بگیرند. در حالت ایده آل مدیران با استفاده از این سیستم  قادر خواهند بود تا برای پایین آوردن فشارکاری روی کارمندان و کار اضافی، تمهیداتی در نظر بگیرند.

با مدیریت تماس ها کارمندان خود را راضی نگهدارید

برای به کار گیری نیروی انسانی مناسب مدیران باید بتوانند حجم و نوع تماس ها را پیش بینی کنند. در همان زمان مدیران احتیاج دارند تا از طریق الگوهای تماس روزانه، هفتگی و حتی فصلی، روند پروژه را پیش بینی کنند. دقت پیش بینی بر روی داده های تماس واقعی متکی است.

این مهم است که اهرم مدیریت نیروی کار با برنامه دقیقی تنظیم شود . اینجاست که مدیریت تماس ها ارزش قابل توجهی پیدا می کند.

با استفاده از داده های گرفته شده از طریق سیستم مدیریت تماس ها ، مدیران می توانند به صورت تصادفی روزهای خاصی را انتخاب کنند و در صورتی که تماس ها بیشتر و یا کمتر باشند، در موارد مشابه پیش بینی نیروی کار لازم را انجام دهند.

هنگامی که داده ها در نوسان است، مدیران همچنین می توانند با تنظیم داده ها در زمان واقعی، نیروی کار و حجم کار متعادل تری را در نظر بگیرند.

در این زمینه دقت در اطلاعات مدیریت تماس ها ، تا رسیدن به تعادل، کمک موثری خواهد کرد. تکیه بر سیستم عامل های قوی و پایدار یک راه عالی برای تقویت استفاده از اطلاعاتی است که قبلا شما را با مشکل مواجه می ساخت. هنگامی که اطلاعات مدیریت تماس ها، به بهینه سازی نیروی کار منجر شد شما نه تنها برنامه دقیق تر و فرآیند های بهتر دارید بلکه کارکنان شادتری نیز خواهید داشت.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید