مدیریت تماسهای تلفنی چه چیزی را به شما می گوید؟

توسط فوریه 24, 2016

به یاد دارید آخرین باری که تجزیه تحلیل کاملی از تماس هایتان داشتید، چه وقتی بود ؟

اگر شرکت شما مانند بسیاری از شرکت ها از نظر بودجه در تنگنا قرار دارد ، پس بودجه ای برای گزارش گیری از طریق ضبط جزئیات تماس دراختیارتان نیست. در حالی که اطلاعات موجود در گزارشات اطلاعات ترافیک تماس واقعی هستند و همچنین در آنها ساعات اوج و الگو های ترافیک قابل شناسایی هستند که این گزارش بهترین و جامع ترین اطلاعات تماس را برای مدیریت تماس ها در اختیارتان قرار می دهد. به نظر شما مدیریت تماسهای تلفنی چه چیزی را به شما می گوید؟ و چه کاربردی برای شما دارد؟

مدیریت تماسهای تلفنی چه چیزی را به شما می گوید؟

مدیریت تماسهای تلفنی چه چیزی را به شما می گوید؟

برای کسانی که نتوانستند گزارشی از ضبط جزئیات تماس داشته باشند، به معنای عدم دستیابی به اطلاعات نیست. در نتیجه هر شرکت می تواند با توجه به پهنای باند و حوزه مورد نیازش، هر زمان که لازم بود، برای ارزیابی از سیستم مدیریت تماس ها استفاده کند. با سیستم هوشمند مدیریت تماس ها call analytics، می توانید تجزیه تحلیل کاملی از تماس ها به صورت علمی و حرفه ای به دست آورید.

در یک همکاری با یکدیگر شما می توانید اهداف خاصی برای پروژه ایجاد کنید و سیستم هوشمند مدیریت تماس ها با طبقه بندی و شناسایی ، گزارش لازم را برای تولید معیارهای مورد نیاز آماده می کند . سپس سیستم هوشمند مدیریت تماس ها با گزارش گیری و تجزیه تحلیل ، توصیه هایی در رابطه با چگونگی استفاده در کسب و کارتان ارائه می دهد. در هر زمانکه بخواهید و در طول این پروژه ،اطلاعات و گزارشات به راحتی در دسترس شما خواهد بود.

مدیریت تماسهای تلفنی چه چیزی را به شما می گوید؟

نتایج این فرایند، با یک پلت فرم، الگوهای فعلی از ساعات اوج ترافیک مخابراتی را مشخص می کند و فرصت بهینه سازی را برایتان فراهم می سازد. به عنوان مثال: این اطلاعات می تواند در مسیر پاسخگویی، تغییر ایجاد کند تا صرفه جویی در هزینه ها داشته باشید. برنامه ریزی شبکه و یا محاسبات پهنای باند ممکن است تغییر کند و استفاده کلی از فرایند مدیریت تماس ها می تواند به سادگی در هزینه ها تغییر قابل توجهی به وجود آورد. همچنین شما نگرش کاملی از داده های واقعی به دست خواهید آورد و یا حتی بتوانید بازگشت سرمایه و پس انداز داشته باشید

بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد استراتژی ارتباطات این است که شما به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشید.

مدیریت تماس ها راه انجام یک کار بزرگ با داده های شناخته شده است .اما در مورد داده هایی که در حال حاضر از آن اطلاعی ندارید چطور؟ در اینجاست که سیستم هوشمند مدیریت تماس ها می تواند با دسترسی به اطلاعات مورد نیاز ، برای تصمیم گیری آگاهانه در خدمت شما قرار گیرد. لازم نیست برای یک برنامه بلند مدت برنامه ریزی کنید ولی در حین کار و با آشنایی از مزایای سیستم هوشمند مدیریت تماس ها و حرکت رو به جلو در کارها ، خودتان تمایل به استفاده همیشگی از این سیستم پیدا خواهید کرد .

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید