مدیریت تماسهای تلفنی در واحد فروش‎

توسط ژوئن 7, 2016

آیا مدیر فروش هستید؟ یا معاون فروش یا یکی از کارشناسان فروش؟! سمت شما هر چیزی که باشد قطعا شما تا به حال به نحوه و چگونگی مدیریت تماسهای تلفنی در واحد فروش‎ حداقل یکبار فکر کرده اید. تفاوتی نمی کند اگر در کار فروش هستید و در واحد فروش فعالیت دارید مطمئنم در ادامه از خواندن این مطلب خوشحال خواهید بود. در خیلی از مواقع پس از صحبتهای شاید طولانی با مشتری و قطع ارتباط تازه متوجه می شویم که یادمان رفته شماره تلفن ایشان را دریافت کنیم و ثبت کنیم. در برخی از شرکتها هم که به علت حجم تماسهای تلفنی در واحد فروش امکان ثبت تک تک شماره ها وجود ندارد.

برای مدیریت تماسهای تلفنی در واحد فروش‎ راه حل چیست؟

برای مدیریت تماسهای تلفنی در واحد فروش‎ راه حل چیست؟

حافظه خود را قوی تر کنیم که دیگر یادمان نرود شماره بپرسیم!؟

یک کارمند اختصاصی در واحد فروش بگذاریم که همان اول هر کسی تماس گرفت مثل بازرس آگاهی همه اطلاعات را بگیرد و بعد به کارشناسان فروش ارتباط بدهد؟!

راه حل ساده تری هم وجود دارد.

  سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی ابزاری است که ساخته شده تا به شما در این زمینه کمک کند.

دیگر مهم نیست که روزی ۱۰ تماس داشته اید و فراموش کرده اید شماره بگیرید یا روزانه هزاران تماس. به هر حال مشتریانی که با شما تماس می گیرند و شماره هایشان برای شما ارزشمند هستند. پس باید بتوانیم به درستی شماره ها را ثبت کنیم.

در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی شما به راحتی می توانید تماسهای تلفنی واحد فروش را بررسی کنید. ببینید امروز صبح با چه کسانی و به چه مدت صحبت کرده اید و شماره های مشتریان خود را به راحتی پیدا کنید.

راه حل سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی

فقط یادتان هست که امروز صبح با یک مشتری بیشتر از نیم ساعت حرف زدید ولی شماره اش را ندارید. اشکالی ندارد به راحتی می توانید در سرویس گزارشات سانترال جستجو کنید و لیست کلیه تماسهای بیشتر از ۳۰ دقیقه روز جاری را مشاهده کنید. مهم نیست اصلا نگران ظرفیت نگهداری اطلاعات باشید. شرکت شما روزانه ۱۰۰ تماس دارد یا روزی ۵۰ هزار تماس فرقی نمی کند ما همیشه اطلاعات ۵ سال گذشته را برای شما آرشیو می کنیم تا بتوانید از این منبع عظیم اطلاعاتی همیشه بهره مند باشید.

اگر امروز مرخصی هستید و نگران برخی از پرونده های فروش خود هستید؟! با اینکه به همکار خود سپرده اید؟؟

ما برای شما راه حل داریم…

در سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی ما قابلیتی داریم که به راحتی با تعریف داخلی های شرکت و آدرس ایمیل شما کلیه تماسهای بی پاسخ داخلی تان به اطلاع شما خواهد رسید و دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید که تماسی را از دست داده اید یا به درستی جواب داده نشده است.

مدیریان فوش باید در مورد ترفندهای مدیریتی بدانند

مدیر فروشها بخوانند…

اگر مدیر فروش هستید حتما می دانید برای نیروهای تازه کار نیاز هست خط کش دقیق داشته باشید تا بتوانند در مسیر درست قرار بگیرند. یکی از معیارهای مهم در اندازه گیری تعداد cold call ها یا همان تماسهایی است که کارشناسان با مشتریان جدید برقرار می کنند تا خدمات یا کالاهای شما را معرفی نمایند. چطور تعداد تماسهای کارشناسان واحد فروش خود را اندازه گیری می کنید. اگر از آن دسته از مدیران نیستید که می خواهید بگوید اصلا چه مهم است که چه تعداد تماس بوده حتما در Sales Funnel مرتبط با هر کارشناس فروش شما به عددهای زیر نیاز دارید.

  • تعداد کل تماسها با مشتریان جدید
  • تعداد کل مشتریان علاقه مند به محصول یا خدمات
  • تعداد کل مشتریانی که اطلاعات بیشتری خواسته اند
  • تعداد کل مشتریانی که نیاز به جلسه یا معرفی بیشتر داشته اند
  • تعداد کل مشتریانی که نیاز به قیمت و پیش فاکتور داشته اند

و در نهایت تعداد کل مشتریانی که خرید کرده اند یا محصول و خدمات ما را نخواسته اند. امروز این ابزار در اختیار شماست. به راحتی بدون نیاز به سخت افزار خاص و با پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ نوع سانترال و مرکز کال سنتر فقط در کمتر از یکساعت قابل راه اندازی می باشد.

مهمترین تصمیم خود را بگیرید . خوشحال می شویم صدای شما را بشنویم و به شما کمک کنیم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید