مدیریت تبلیغات

توسط نوامبر 10, 2019

خوب تبلیغ کردن هزینه نیست، یک سرمایه ‌گذاری است. تبلیغات مانند یک وسیله، برای ایجاد شاه راه ارتباط میان شرکت ها و مخاطبانشان عمل می کنند. اما سوالی اساسی وجود دارد، از چه روشی بفهمیم که تبلیغات بازدهی مناسبی داشته و یا حتی کدام تبلیغ اثربخشی بیشتری در جذب مخاطب داشته است؟ تلفن و خطوط شهری به عنوان برترین و پرکاربرد ترین مسیر ارتباطی میان شرکت ها و مشتریان، دقیق ترین راه برای ارزیابی تبلیغات است. شناسایی مفید ترین تبلیغات و روش های مناسب تبلیغ، تنها به واسطه خطوط شهری میسر می شود، که با استفاده از ویجت های مختلف در سرویس مدیریت و تحلیل تماس قابل استفاده است.

تبلیغ هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است

شناسایی بهترین خط شهری برای تبلیغات

شناسایی مناسب ترین خط شهری برای دریافت تماس، اولین و مهمترین نکته در تبلیغ نویسی است. اعداد هم مانند رنگ و متن توانایی جذب یا دفع افراد را دارند. برخی از کارشناسان بر این باورند که خط رند باعث جذب مخاطب خواهد شد و احتمال برقراری تماس را افزایش می دهد، اما برخی خلاف این فرضیه را قبول دارند. برای رسیدن به این علم که کدام خط (برای مجموعه شما) بهتر است کافیست تا نگاهی به ویجت ‌های بررسی خطوط شهری و پر تماس ترین خط شهری بیاندازید. مقایسه خطوط شهری و تعداد تماس های دریافتی می تواند بهترین معیار برای انتخاب باشد.

روش انتخاب بهترین تبلیغ بر اساس آیتم های مهم

بررسی بازدهی هر تبلیغ در دریافت تماس

روش های تبلیغ بسیار متنوع است و محدودیتی در آن نیست، اما تنها چیزی که اهمیت دارد و ماهیت تبلیغ بر آن بنا شده است جذب مخاطب می باشد. هر مجموعه بنا به نیاز خود و بازار هدف در فضاهای مختلفی اقدام به درج تبلیغ می ‌کند. آنالیز خطوط شهری در فواصل زمانی مختلف (دوره هر تبلیغ) به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بر اساس تماس ‌های دریافتی و حتی بررسی میزان فروش بهترین نوع تبلیغ را مشخص کنید.

آنالیز تخخصی بازخورد تبلیغات در گزراشگرابری

میزان بازخورد تبلیغات در مناطق جغرافیایی مختلف

به کمک گزارشگر ابری و آنالیز تماس ها می توانید شناخت دقیق تری از مشتریان خود داشته باشید. شناسایی بهترین روش تبلیغ برای هر منطقه مسکونی، شهر و یا استان می ‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب داشته باشد. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در شهرهای گوناگون و ارزیابی دقیق تماس های دریافتی می تواند بازخوردی معتبر از تبلیغات در آن شهر را ارائه کند که نتیجه آن انتخاب بهترین نوع تبلیغ متناسب با هر اقلیم است.

شناسایی بازاریابان پرتلاش

ارتباطات تلفنی در شرکت ها بر دو پایه استوار است، دریافت تماس از طریق تبلیغات و یا بر قراری تماس جهت فروش محصول و یا تبلیغات تلفنی. به کمک “ویجت های نظارت و کنترل مکالمات خروجی” می توانید عملکرد بازاریابان تلفنی را بررسی کنید. مشاهده مدت مکالمه هر داخلی در طول ماه و شناسایی پر تلاش ترین بازاریاب و تشویق او می ‌تواند راهکاری برای ترغیب دیگر پرسنل برای فعالیت بیشتر باشد.

بازار هدف را تنها می توانید با گزارشگر ابری بررسی کنید

جلوگیری از سوخت هزینه تبلیغات

تبلیغ به معنای پرداخت مبلغ برای معرفی شرکت و محصولات در فضاهای مختلف است، که هدف از آن جذب مخاطب و کسب درآمد می باشد. از مسائل مهم در تبلیغات بررسی و شناخت بهترین فضا جهت منتشر کردن آن است. با بررسی تماس ها و تحلیل تبلیغات گذشته که به واسطه “ویجت تماس های دریافتی” صورت می گیرد، می توانید از هدر رفت سرمایه جلوگیری کنید و بهترین و پر بازده ترین تبلیغ را گزینش کنید.

شناسایی جامعه مخاطب و بازار هدف به صورت دقیق تر

آشنایی با بازار هدف تحلیل و بررسی سلایق افراد به صورت دقیق، تنها از طریق بررسی نوع و حتی تعداد تماس های دریافتی امکان پذیر است. استمرار در بررسی بازدهی تبلیغات مهمترین علل در موفقیت یک آگهی است. گزارشگر ابری با ارائه گزارشاتی دقیق بر اساس شهرها، استان‌ها و حتی پیش شماره های منطقه ای در تهران بزرگ می تواند کمک رسان خوب و کارآمدی در این زمینه باشد.

برای موفق شدن باید از گذشته تجربه بگیرید

بررسی میزان امکانات برای عدم هدررفت تبلیغات

پس از شناخت بهترین فضا برای درج آگهی، اینک نوبت آن است که امکانات درون مجموعه را برای آن فراهم کنید. با کمک “ویجت تعداد تماس های همزمان در ثانیه، دقیقه و ساعت” می توانید به فکر افزایش یا کاهش خطوط شهری باشید و یا حتی با جابجایی پرسنل در دپارتمان ها و یا جذب نیرو شرایط مناسب برای پاسخگویی را فراهم کنید.

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید