مدیریت هوشمند مکالمات با سرویس مدیریت و تحلیل تماس

کاهش هزینه ، افزایش کارایی پرسنل ،مدیریت شعب

قابلیت ها

برخی از قابلیت‌های گزارشگر ابری

مدیریت هوشمند ریز مکالمات با داشبورد و دسترسی به جزییات تماس

گزارشگر ابری، یک پلتفرم حرفه ‌ای و هوشمند است که با تحلیل و بررسی خطوط شهری و داخلی هایی که به دستگاه سانترال یا کال سنتر متصل شده اند، گزارشاتی دقیق و کاربردی برای مدیریت بهتر را ارائه می ‌کند. یکی از قابلیت های این سرویس ساخت داشبورد تماس برای سیسکو و پاناسونیک است که به شما اجازه می دهد تا بر روی تماس‌ های تلفنی نظارت داشته باشید، سابقه تماس هایتان را بررسی کنید و به تحلیل اطلاعات بپردازید. حاصل این کار، بهبود شیوه پاسخگویی به تماس ها و در نهایت افزایش بهره وری است. در ادامه به بیان برخی از قابلیت‌های سرویس مدیریت و تحلیل تماس خواهیم پرداخت…

پارتنر رسمی کمپانی سیسکو

ما با افتخار اعلام میکنیم که عضو شرکتهای شریک سیسکو در زمینه نرم افزاری هستیم و این بدان معناست که راه کارهای تایید شده توسط کمپانی سیسکو در زیر ساخت و تجهیزات شما اجرا خواهد شد. با استفده از نرم افزار گزارشگر ابری به راحتی کلیه تجهیزات سیسکو خود را مدیریت کنید و از قابلیت های داشبورد تماس سیسکو با اطمینان خاطر استفاده کنید چون این نرم افزار کاملا ساده و به صرفه است و از سوی کمپانی سیسکو هم تاید شده است. ما مفتخریم که جزئی از اکوسیستم و عضو برنامه Cisco Solution Partner هستیم. با هم ، ما می توانیم راه حلهای بهتر و یکپارچه تری را به مشتریانی مثل شما ارائه دهیم

AWS-Featured

استفاده از سرور های آمازون با بالاترین امنیت

تمامی اطلاعات شما با استفاده از کلید رمز نگار منحصر به فرد تولید شده برای شما، رمزگذاری می ‌شود. بنابراین داده هایتان محافظت خواهند شد و هیچ کس جز شما به آن دسترسی نخواهد داشت. سرورهای آمازون به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید با اطمینان خاطر اطلاعات خود را در این سرویس نگهداری کنید. تمام مراکز داده، دارای گواهینامه  ISO/IEC 27001 : 2005 سطح یک PCI DSS  و  SAS70 نوع دو هستند. داده های شما حداقل در ۳ ناحیه با رمز گذاری دقیق و دسترسی ۹۹.۹۹۹۹۹۹۹۹۹% نگهداری می شود. سیستم ابری دیتا سنتر آمازون در ۳۲ منطقه موجود در ۱۲ ناحیه جغرافیایی در سراسر جهان فعال است.

داشبورد مدیریت تماس

گزارشگر ابری اولین سرویس تحلیل و مدیریت تماس است که تمامی گزارشات را در داشبورد به نمایش می کشد. تمامی اتفاقات و رویدادها را می توانید از طریق داشبورد مدیریت کنید. امکان تعریف بیش از ۵۰ پنل مدیریتی برای هر حساب کاربری فراهم شده است، با انتخاب هر کدام می توانید بیش از ۱۰ ویجت با المان گرافیکی مختلف برای دریافت بیشترین اطلاعات در کمترین زمان ایجاد کنید.استفدا از قابلیت داشبورد میتواند به مدیران در مدیریت زمان کم به سزایی کند تا تنها با یک نگاه  به تحلیل خطوط شهری، مدیریت دفاتر مختلف، بررسی داخلی ها (پرسنل) و مشتریان برسند و با استفاده از قابلیت ایجاد داشبورد های گوناگون همه سازمان شما در کمترین زمان قابل کنترل می باشد.

قابلیت ها
قابلیت ها

پشتیبانی بیش از ۱۵۰ سانترال و کال سنتر

گزارشگر ابری از طریق دستگاه سانترال و یا کال سنتر به نظارت و کنترل خطوط شهری و داخلی می ‌پردازد. اطلاعات و دیتا ارسال شده توسط هر مرکز تماس کاملا منحصر به فرد است و با برند های دیگر متفاوت است، همین امر موجب شده تا این سرویس با برنامه نویسی دقیق بتواند سازگاری کامل با تمامی مرکز تماس ها داشته باشد. پشتیبانی مرکز تماس های آنالوگ مانند پاناسونیک و پشتیبانی از مرکز تماس های دیجیتال و تحت شبکه مانند سیسکو، استریسک نتجه این تلاش بود.تمامی برندهای تولید کننده سانترال و یا کالسنتر تحت پوشش ما هستند. سیسکو، پاناسونیک، آوایا، استریسک، الستیکس، آمازون، اریکسون، ال جی، یه استار، سامسونگ، مایتل، شور تل، آلکاتل، نورتل، زیمنس و توشیبا… اگر مرکز تلفن شما در لیست اعلام شده نیست. با تکمیل فرم تماس اطلاعات دستگاه را بیان کرده و از دو ماه خدمات رایگان سرویس مدیریت و تحلیل تماس بهره مند شوید.

ساخت داشبورد برای سیسکو و استریسک

شاید راه اندازی قابلیت های مراکز تماس سیسکو پیچیده باشد اما ما این امکان را فراهم کردیم که با استفاده از سرویس گزارشگر ابری بتوانید به سادگی و در کمتر از 15 دقیقه قابلیت داشبورد و ریز مکالمات را در محصولات سیسکو داشته باشید. برای راه اندازی این قابلیت داشتن اطلاعات فنی ضروریتی ندارد و با چند تنظیم ساده شما به داشبورد ریز مکالمات سیسکو دسترسی خواهید داشت.همچنین برای کالسنتر های  استریسک این امکان وجود دارد که شما حتی در کمتر از 5 دقیقه و با اعمال تنظیمات ساده به داشبورد ریز مکالمات دسترسی داشته باشید و به سادگی تماس های خود را مدیریت کنید.روند نصب و راه اندازی گزارشگر ابری یک فرآیند بسیار ساده است و در صورت عدم وجود مشکل می توانید حساب کاربری در سرویس مدیریت و تحلیل تماس را در کمتر از ۱۵ دقیقه راه اندازی کنید و ساختن داشبورد و تولید گزارش را شروع کنید. اگر قادر به تغییر تنظیمات اتصال دستگاه سانترال خود نیستید خدمات نصب از راه دور رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.

قابلیت ها
قابلیت ها
قابلیت ها

دسترسی آسان و تحت بستر وب

اینترنت جزء جدانشدنی زندگی ما شده. امروزه با یک تلفن همراه و یا لپ تاپ می توان از راه دور مدیریتی نوین را پیاده سازی کرد، آن هم بدون در نظر گرفتن محدودیت مکانی. گزارشگر ابری یک سرویس آنلاین و تحت بستر شبکه است که به شما اجازه می دهد در هر زمان و مکان شرکت های خود را مدیریت کنید. یکی از امکانات مهم و اساسی این سرویس در دسترس بودن آن است که شما می توانید در هر زمان و با هر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد به حساب کاربری خود در این سایت مراجعه فرمایید و یا با استفاده از اپلیکیشن های موبایل به راحتی اطلاعات تماس را مشاهده و از گزارشات مختلف استفاده کنید.

آنالیز و تحلیل تماس ها

گزارشگر ابری این امکان را به شما میدهد که پس از بررسی داشبوردها و نظارت کلی با استفاده از انواع گزارشات موجود به جزییات بیشتری دسترسی داشته باشید و بتوانید با مشاهده جزییات بیشتر به جمع بندی نهایی برسید.

ما برای شما بیش از 60 گزارش اولیه را آماده کردیم و این امکان را نیز فراهم کردیم تا بتوانید گزارش اختصاصی بر مبنای تمامی المان های موجود برای خود آماده کنید تا هیچ جزییاتی خارج از کنترل نماند. با استفاده از گزارش پیشرفته تمامی جزییات در اختیار شماست و میتوانید تمام جزییات را بسته به نیاز خود فیلتر کنید.

قابلیت ها
مدیریت هوشمند لیست تماسهای شعب

شعب و مراکز تماس نامحدود(مولتی شعب)

گزارشگر ابری تنها راه حل برای مدیریت و نظارت بر تماس شرکت هایی است که بیشتر از یک شعبه دارند و یا تمایل دارند دفاتر مختلف را از یک مکان مدیریت نمایند. تفاوتی ندارد که شما دارای یک دفتر هستید و یا بیش از چند دفتر در سراسر جهان دارید. با قابلیت مولتی شعب به راحتی می توانید تمامی مراکز تماس را در داشبورد تعریف کنید. در حقیقت با یک حساب کاربری واحد می توانید به تعداد نامحدودی سانترال یا کال سنتر متصل شوید. منطقه جغرافیایی و حتی مرزها هیچ گونه مداخله ای در کارتان ندارند، به گونه ‌ای که انگار همگی در یک محل مستقر هستند. یک داشبورد برای کل مجموعه جهانی خود بسازید و خلاصه ‌ای از تمام مراکز تماس و شعب را بررسی کنید.

امکان تعریف هشدار برای موارد خاص

امکان تعریف هشدار یکی از ویژگی هایی است که فقط در نسخه سازمانی قابل استفاده است و به کمک این قابلیت می‌ توانید نظارتی خلاقانه بر مشتریان و پرسنل داشته باشید. ارسال پیامک به فرد تماس گیرنده (مشتری)، ارسال پیامک به کارمند در صورت دریافت تماس در پایان ساعت اداری و یا امکان اعلام هشدار های خاص برای فرد مسئول از طریق ایمیل و یا پیامک از نمونه کاربری های قابلیت هشدار است. البته که قابلیت هشدار دسته بسیار بزرگی از اتفاقات را تحت پوشش قرار می دهد و نتیجه این رویداد چیزی جز ایجاد تحولی عظیم در روند مکالمات شرکت ها نخواهد بود.

-with-email-message-notification
قابلیت ها

بایگانی نامحدود اطلاعات تا ۵ سال

اطلاعات، گنجینه ای مهم در هر شرکت است که مراقبت از آن کاری بسیار مهم و حیاتی است. دسترسی آسان، امن بودن فضا، ویروسی نشدن فایل ها و بسیاری موارد دیگر باعث می شود که نگهداری اطلاعات کاری سخت و دشوار شود. با نگهداری اطلاعات در سرور های آمازون، شما می ‌توانید به اطلاعات تماس های ۵ سال اخیر خود دسترسی داشته باشید. تمامی اطلاعات تماس های شما را بدون هیچ محدودیتی در رابطه با تعداد شماره ها در سرور های قدرتمند و امن آمازون ذخیره می ‌کنیم. ممکن است شما تنها ۱۰۰ تماس در روز داشته باشید و یا ممکن است این عدد بیش از صد ها هزار تماس باشد. این موضوع مسئله بزرگی برای ما نیست ما همه تماس ها را ذخیره می کنیم و شما می توانید در هر زمان و مکان به آن دسترسی داشته باشید.

امکان دانلود و دریافت گزارشات

یکی از قابلیت های گزارشگر ابری، امکان دریافت خروجی از تمامی گزارشات و شماره تلفن ها می باشد. امکان دانلود شماره ها به صورت فایل CSV و دریافت تحلیل ها و گزارشات به صورت جدول یا متن یا حتی فایل های PDF. مزیت این کار در دسترسی آسان و آفلاین به اطلاعات است. حتی شما می توانید فایل های دریافتی را با همکاران خود به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و یا آن ها را دانلود نموده و در سرور های خود نگهداری کنید، اما با توجه به سرعت بالا در ارائه گزارشات این مورد پیشنهاد نمی شود زیرا دسترسی به اطلاعات به آسانی چند کلیک است.

قابلیت ها
قابلیت ها

API و ادغام با سرویس CRM

API همان Application Programming Interface است که به آن «رابط برنامه‌ نویسی نرم‌افزار» نیز گفته می شود. شما می توانید قابلیت های سرویس مدیریت و تحلیل تماس خود را به وسیله ادغام با سرویس های بزرگ آنلاین مانند Slack و Zapier بیش از پیش گسترش دهید. به عنوان مثال به وسیله ادغام با Slack، هشدارهای سرویس مدیریت و تحلیل تماس را در کانال Slack خود دریافت خواهید کرد و با کمک Zapier می توانید سرویس مدیریت و تحلیل تماس خود را به بیش از ۱۰۰۰ سرویس و نرم افزار  CRM  و یا حتی GMAIL متصل کنید.

    سبد خرید