شرکت نورنگار و سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی

توسط آگوست 14, 2016

شرکت نورنگار و سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی

در این مطلب با یکی از مشتریان  سرویس مدیریت و تحلیل تماسها یعنی نورنگار  و جناب آقای فروغی مدیر عامل این مجموعه در خصوص سرویس مدیریت و تحلیل تماسها گفتگو کرده ایم. با ما همراه باشید.

نورنگار در سال 1381 با هدف تهیه و توزیع تجهیزات، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش لوازم عکاسی و فیلمبرداری تاسیس گردید ، این شرکت در طول سالیان فعالیت خود توانسته است با تکیه بر خلاقیت و توانمندی پرسنل کوشای خود به موفقیت های قابل توجهی دست یابد .

هدف از فروش، کمک به دیگران در بدست آوردن احساس خوشایندی است که می خواهند از خودشان و خریدشان داشته باشند، و این تعیین کننده سیاست کلی نورنگار است.

به همین دلیل این مجموعه موفق شده است با بکارگیری شیوه هایی که در نهایت منجر به رضایت مشتریان می شود در جهت تهیه اقلام مورد نیاز عکاسان و فیلمبرداران اقدامات موثری انجام دهد و از این طریق به اعتبار قابل توجهی نیز دست یافته است .

تهیه و توزیع طیف گسترده ای از تجهیزات عکاسی ، عملاً نورنگار را به مرکزی تبدیل کرده که قادر است تمام نیازهای مشتریان را در اسرع وقت تهیه و با مناسب ترین قیمت در اختیار آنان بگذارد .

در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر خریداران ، نورنگار علاوه بر توزیع گسترده محصولات Canon ،( کانن )و Nikon ، (نیکون ) با بررسی و انتخاب بهترین مارک های معتبر جهانی هم اکنون تجهیزاتی همچون :

  1. نمایندگی انحصاری فروش باتری ها و شارژرهای حرفه ای شرکت هنل Hahnel کشور ایرلند
  2.  تجهیزات حرفه ای نورپردازی فتو فلکس ( PhotoFlex )کشور آمریکا
  3.  سه پایه های حرفه ای و کیف های بنرو ( Benro ) کشور چین
  4.  فیلتر های مختلف عکاسی (Benro) کشور چین

دوربین نیکون و نرم افزار ثبت جزییات تماس

را اخذ نموده است . با توجه به اهمیت IT و بخصوص تجارت الکترونیک در دنیای امروز، همگام با شرکتهای معتبر بین المللی ، پایگاه اینترنتی انحصاری خود را به آدرس www.dorbinshop.com و www.noornegar.com راه اندازی نموده است . خریداران محترم می توانند از طریق این پایگاه به آخرین اخبار در زمینه محصولات دیجیتال دسترسی داشته و نیازمندی های خود را با مشخصات فنی در این سایت بیابند. ضمن آنکه به روزرسانی همه روزه قیمت ها ، کاربران را قادر ساخته به ساده ترین شیوه ممکن سفارشات خود را بصورت آنلاین در این سایت ثبت نموده و در اسرع وقت آن ها را تحویل بگیرند. از آنجایی که مهمترین بخش نورنگار خدمات پس از فروش می باشد، این شرکت در این مورد نیز گامهای بزرگی برداشته است. تا آنجا که امروزه گارانتی نورنگار بعنوان یکی از معتبرترین گارانتی ها در سطح کشور شناخته می شود .

نورنگار با بهره گیری از مجرب ترین پرسنل آموزش دیده توسط کمپانی های تولید کننده و ایجاد فضای مناسب خدماتی ، پوشش بیمه ای خاصی را نیز به گارانتی خود اضافه نموده است . با ایجاد این پوشش ، کالای خریداری شده در مقابل ضربه ، رطوبت ، اشکالات الکتریکی و الکترونیکی ، بلایای طبیعی و بسیاری موارد دیگر بیمه شده و درصورت بروز حادثه حداکثر در مدت 15 روز در صورت عدم امکان اصلاح و تعمیر ، 90 درصد از مبلغ فاکتور را به خریدار پرداخت خواهد کرد .

نورنگار افتخار دارد با برگزاری کلاس های آموزشی رایگان نیز تعهد خود را نسبت به خریداران خود انجام داده و در این راه از هیچ گونه تلاش دریغ نمی کند.

حمایت از فعالیت های فرهنگی ، هنری از مواردی است که نورنگار همواره خود را متعهد به آن دانسته است و در طول سالهای اخیر با همراهی بسیاری از نمایشگاهها ، مسابقات عکاسی، چاپ کتب و نشریات مرتبط توانسته است اعتماد و وثوق عکاسان حرفه ای ، انجمنهای عکاسی ، آژانس های خبری ، خبرگزاری ها ، نهادهای دولتی و خصوصی را بدست آورد .

مدیران این مجموعه امید دارند که با یاری خداوند بتوانند شایستگی این اعتماد را داشته و روز به روز در جهت کسب بیشتر اعتماد خریداران گام بردارند.

زمینه فعالیت : شرکت بازرگانی

محیط پیاده سازی و اجرا : یک دستگاه TDA100 با بیش از ۱۰۰ پورت

محمد فروغی نورنگار

جناب آقای فروغی لطفا خودتان را معرفی فرمایید :

محمد فروغي هستم . ليسانس زبان انگليسي دارم و از سال 1375 وارد هنر عكاسي شدم و از خانه عكاسان حوزه هنري فعاليت هنري خودم را آغاز كردم و در طول مدتي كه در خانه عكاسان فعاليت داشتم همزمان وارد صنعت عكاسي شدم . از سال 1383 تاكنون در شركت خصوصي خودم در زمينه صنعت عكاسي فعاليت مي كنم .

دلایل استفاده شما از سرویس مدیریت و تحلیل تماسها چه بوده است ؟

من همیشه در جستجو بوده ام که چطور می شود شرکت را بهتر اداره کرد و موفق تر باشیم . پس به همین منظور سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی یکی از ابزارهایی است که به ما در این زمینه بسیار کمک می کند. من معمولا از این سرویس جهت بررسی وضعیت تماسهای ورودی و تماسهای بی پاسخ استفاده می کنم و علت تماسهای بی پاسخ را از قسمت فروش و قسمت خدمات پیگیری می کنم و از آنها می خواهم که با آن مشتریان تماس بگیرند .

قسمت تماسهای بی پاسخ یکی از قسمتهای عالی در سرویس نظارت و تحلیل تماسها است که به ما نشان می دهد کجا مشتریان مان ناراضی می شوند.

تماسهای بی پاسخ شرکت

 

قبل  از استفاده از سرویس مدیریت و تحلیل تماسها چه مشکلاتی داشتید؟

قبل استفاده از سرویس نظارت تماسها ما یک برآورد ذهنی از حجم ارتباطات مجموعه داشتیم و دقیقا نمی دانستیم که بیشترین حجم تماسها در چه روزهایی است یا بیشتر حجم تماسها برای کدام قسمت شرکت می باشد. البته قبلا به روش سنتی همکاران من مخصوصا در مواقعی که تبلیغات خاصی داشتیم یا اطلاعیه ای به مشتریان ارسال می کردیم به من گزارش می دادند ولی اکنون این اطلاعات با دقت بسیار بالا بوده  و همچنین خیلی اطلاعات دیگری را نیز در دسترس داریم.

کدامیک از قابلیتهای دیگر سرویس مدیریت و تحلیل تماسها را استفاده می کنید؟

یکی از قابلیتهای دیگری که ما استفاده می کنیم قابلیت ارسال پیامک به مشتریانمان است که با ما تماس می گیرند. این سرویس قابلیتی دارد که می تواند با اتصال به پنل پیامک ما برای تماس گیرندگانی که با موبایل تماس می گیرند پیام ارسال کند. ما معمولا برای مشتریانمان پیامکی ارسال می کنیم که به گروه تلگرام ما بپیوندند یا در مواقعی که تخفیف ویژه داریم یا همایشی داریم با تغییر این پیام به مشتریان در آن بازه زمانی اطلاع رسانی می کنیم.

 نظر شما راجع به سرویس مدیریت و تحلیل تماسها چیست و آن را برای چه کسانی پیشنهاد می کنید؟

مدیران موفق نیاز به ابزار مناسب دارند و من به طور خلاصه می توانم بگویم که این ابزار می تواند برای هر مدیری که به موفقیت مجموعه خود فکر می کند در این راه کمک شایانی  نماید .

 

آیا از وضعیت خدمات و پشتیبانی ما راضی بوده اید؟

پس از راه اندازی و فعال سازی سرویس به غیر از چند مورد سوال آموزشی ما هیچ مشکل دیگری نداشته ایم و سرویس به خوبی کار می کرده است. در یک کلام بله از سرویس راضی بوده ایم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید