داشبورد مدیریتی چیست؟

توسط اکتبر 15, 2019

داشبورد مدیریتی چیست؟

داشبورد ماشین، اولین تصوری است که بعد از شنیدن کلمه “داشبورد” در ذهن نقش می بندد. فضایی مهم که دقیق‌ترین اطلاعات وسیله نقلیه را با یک نگاه نمایش می دهد. نمایش میزان سوخت، سرعت خودرو در حین حرکت، باز یا بسته بودن کمربند و چندین اطلاعات دیگر که از طریق المان های گرافیکی و یا اعداد به تصویر کشیده می‌شوند. پس داشبورد یک ابزار مدیریتی است که در هر لحظه به راننده در کنترل شرایط کمک می کند. سوال اصلی را تکرار می کنیم داشبورد مدیریتی چیست؟ برداشتی مستقیم از همان مفهوم و تصور ذهنی با این تفاوت که داشبورد مدیریتی در گزارشگر ابری فضای کاملاً الکترونیکی است که بر روی صفحه مانیتور و یا تلفن همراه قابل مشاهده است و اطلاعاتی دقیق را از وضعیت مکالمات، خطوط تلفن، صف انتظار و عملکرد پرسنل را نمایش می دهد.

داشبورد مدیریتی یعنی چی؟ چه کاربردی دارد؟ اصلا برای چی باید اطلاعات مدیریت بشه؟

 

حل معضل، قبل از بحرانی شدن آن به کمک داشبورد سرویس مدیریت و تحلیل تماس

عدم مانیتورینگ اطلاعات ضعفی بزرگ و قدیمی در شرکتها است، عدم تحلیل مناسب رویداد ها باعث می شود تا ایرادات مجموعه شناسایی نشود و همین موضوع باعث ایجاد صدمات مهلک به هر مجموعه خواهد شد. کاهش مشتری و کاهش درآمد نیز محصول این عملکرد نامطلوب است. بیماری با نام عدم مدیریت اطلاعات که می توان به راحتی آن را با عمل گرایی درمان کرد.

اطلاعات را در یک نگاه دریافت کنید و استراتژی را بر مبنای وقایعی که در گذشته رخ داده بنا کنید.

استفاده بهینه از اطلاعات اولین کار داشبورد

گزارشگر ابری اولین سرویس مدیریت و تحلیل تماس است به کمک داشبورد و ویجت های کاربردی به شما کمک می کند تا بتوانید اطلاعات مهم را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید. کمبود اطلاعات دقیق و به موقع در هر سازمانی موجب ایجاد اختلال خواهد شد که این امری انکار ناپذیر است. با استفاده از این سامانه می توانید خیلی ساده با استفاده از اعداد و نمودار گرافیکی وضعیت کنونی سازمان را بر اساس شاخص های کلیدی مد نظر مشاهده کنید. دستیابی به این اطلاعات به صورت دستی کاری بسیار سخت و زمانبر است زیرا باید از میان حجم زیادی از داده ها، آنالیزی دقیق صورت گیرد که این اطلاعات نیز در هر لحظه در حال به روز رسانی می باشند.

با یک حرکت ساده، مدیریت را برای خود آسان و لذت بخش کنید…

چطوری حجم زیادی از تماس ها رو مدیریت کنیم؟ گزارشگر ابری

نرم افزار داشبورد مدیریتی

برای استفاده از این نرم افزار می توانید فایل اولیه آن را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید. این فایل اطلاعات دستگاه سانترال یا کالسنتر را دریافت می‌کند و در همان لحظه برای سرورهای گزارشگر ابری ارسال می کند، که در نهایت نتیجه آن را میتوانید در داشبورد به واسطه ویجت ها تعریف شده، مشاهده کنید (برای دریافت نتایج باید ابتدا تعداد پورت مورد نظر را خریداری نمایید). برای مدیریت بهتر و کسب نتیجه هوشمندانه در تماس ها می توانید داشبورد ها را به روش های مختلفی طراحی کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که در گزارشگر ابری امکان تعریف بیش از ۵۰ داشبورد وجود دارد که در هر کدام از آنها می توانید ۱۲ ویجت ایجاد کنید.

راه حل مشکلات در دستان نرم افزار مدیریت تماس است

  • داشبوردهای استراتژیک: با تحلیلاطلاعات آماری تماس ها در گذشته می توانید آینده را پیش بینی کنید.
  • داشبوردهای تحلیلی: در این حالت شما می توانید از نرم افزار برای کمک در تصمیم گیری ها استفاده کنید.
  • داشبوردهای هدف گرایی: ایجاد تعریف هدف و مشاهده میزان رشد هر نمودار در طول زمان.
  • داشبورد عملیاتی: مدیریت و نظارت در لحظه پرسنل، خطوط شهری و همچنین مشتریان.

برخی از مزیت های استفاده از داشبورد به صورت مستمر

  • دسترسی سریع به اطلاعات
  • مشاهده وضعیت سازمان در یک نگاه
  • افزایش سرعت و دقت تصمیم گیری ها
  • مدیریت و ذخیره زمان در مطالعه گزارشات
  • ایجاد توانایی در شناخت روند منفی و حذف آن
  • ایجاد تعادل در بین امکانات سازمان و توانایی ها
  • نظارت مستقیم بر هر دفتر (شعبه مستقل)، واحد (دپارتمانی از هر دفتر) و حتی پرسنل

در آخر می توان گفت که با استفاده از نرم افزار مدیریتی گزارشگرابری می توانید با بررسی دقیق در کوتاهترین زمان در سه حوزه پیشرفت کنید. افزایش کیفیت پاسخگویی به تماس، کاهش هزینه مکالمات و از همه مهمتر افزایش کارایی و بهره‌وری پرسنل.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید