جلوگیری از سوء استفاده

توسط نوامبر 8, 2019

تلفن و خطوط شهری اصلی ترین روش برای برقراری ارتباط است. با گزارشگیری مستمر از تمامی خطوط شهری، پرسنل و داخلی ها می توانید از وقوع موضوعات حاشیه ای جلوگیری کنید. شناسایی و محدود سازی تماس های بین المللی، مدیریت و نظارت برای کاهش تماس های شخصی، امکان کنترل تماس ها در خارج از ساعت اداری از نمونه ‌هایی است که می توان به کمک آنها از وقوع هرگونه سوء استفاده جلوگیری کرد و حذف این موارد موجب کاهش میزان استفاده نادرست کارمندان، از امکانات شرکت می شود.

شناخت سریو حذف امکان جلوگیری ازسوء استفاده

مشاهده و محدود سازی تماس های بین المللی

گزارش گیری در سرویس مدیریت و تحلیل تماس بسیار هوشمند است. امکان تفکیک تماس های ورودی و خروجی بر اساس کد شهری و یا پیش شماره به شما اجازه می دهد تا بتوانید نظارتی موثر بر روی تماس ها داشته باشید. تماس های بین المللی یکی از نوع مکالماتی است که در کمتر شرکتی وجود دارد به همین دلیل محدود سازی و یا حذف آن به راحتی امکان پذیر است. البته در گزارشگر ابری این نوع تماس ها از طرق مختلف به کمک ویجت های گوناگون قابل شناسایی و حذف می باشد.

شناسایی تماس های مشکوک

تماس مشکوک به آن دسته از تماس ها گفته می شود که به دلایل غیر منطقی تکرار آن شماره در لیست مکالمات زیاد باشد. اگر تماس از جانب یک مشتری ناراضی بوده حتما باید به سرعت آن را پیگیری نمود، اگر این مکالمات پرتکرار صرفا تماس شخصی باشد باید در کوتاه‌ ترین زمان آن را از بین برد. از نمونه روش های پیدا کردن تماس های مشکوک می تواند بررسی ویجت‌های بیشترین تماس گیرندگان، بیشترین شماره های گرفته شده، پرتکرارترین تماس ورودی، پرتکرارترین تماس های خروجی، طولانی ‌ترین تماس ها باشد.

شناخت و حذف تماس های مشکوک

مشخص شدن تماس هایی با مدت زمان طولانی

زمان، اصلی ترین میزان برای سنجش حضور در محیط کار است. ممکن است کارمندان به هر دلیلی تلاش کنند تا از این زمان به خوبی استفاده نکنند. برقراری تماس های غیر ضروری و یا حتی شخصی از نمونه ‌هایی در این زمینه است که به شدت قابل لمس می باشد. این امر تاثیر بسزایی در کاهش کارآیی پرسنل داشته و همچنین هزینه‌ ای مازاد را به شرکت تحمیل می ‌کند. با استفاده از “ویجت های کنترل کننده مدت مکالمه” می توانید بر این مورد نظارت کنید.

مشخص شدن گرانترین تماس ها

با کمک “ویجت های نظارت بر هزینه تماس ها” می توانید به خوبی بر روی قبوض تلفن مدیریت داشته باشید. هزینه‌های تحمیل شده از هر تماس بر دو اساس است، تماس طولانی با یک خط شهری و یا تماس کوتاه با یک خط بین الملل (هزینه بر). در نهایت هر دو مورد هزینه‌ ای گزاف را به شرکت تحمیل می ‌کند که با نظارتی مستمر و صحیح می توان آن را از بین برد.

آگاهی از تماس های گران یا طولانی و یا حتی شخصی

مشاهده و محدود سازی تماس بین المللی

تماس بین المللی، یک مکالمه بسیار پرهزینه است که وجود نرم ‌افزارهای رایگان اینترنتی و یا حتی کم هزینه تر موجب فراموشی این قابلیت شده. همچنین در اکثر شرکت ها نیازی به برقراری این دسته از تماس ها وجود ندارد. با شناسایی و مدیریت داخلی ها از طریق “ویجت های کنترل داخلی” می توانید از بروز این نوع تماس ها جلوگیری کنید.

جلوگیری از هک شدن و ترمینیشن خطوط

همواره استفاده از تکنولوژی ‌های روز و به درستی بهره نبردن از آن ها دردسرساز است. یکی از معضلات شرکت هایی که از خطوط ویپ VOIP استفاده می‌کنند، ناامن بودن بستر برای برقراری تماس است که امکان و درصد هک شدن آن به شدت بالاست. سرویس مدیریت و تحلیل تماس به عنوان یک ابزار کاربردی به شما کمک می کند تا با نظارت مستقیم بر تماس ها و همچنین فعال سازی اطلاع رسانی خودکار (هشدار) از هرگونه سوء استفاده جلوگیری کنید.

جلوگیری از هک شدن و ترمینیشن خطوط با گزارشگرابری

مشاهده تماس های پرتکرار در روز

برخی از مکالمات اجبارا در طول روز بسیار تکرار می شوند که هزینه این تماس ها تاثیر مستقیمی در افزایش قبوض تلفن دارد. با شناسایی این تماس ها و نوع آن ها می توانید راه حل مناسبی را برای کاهش تماس های پرتکرار پیاده سازی کنید. به طور مثال استفاده از خطوط VOIP و یا راه اندازی SIP ترانک و یا استفاده از برنامه های پیام رسان مانند واتس اپ یا تلگرام برای کاهش این دست از تماس های پرتکرار می تواند راه حل مناسبی باشد.

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید