میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه روزها

توسط آگوست 3, 2016

میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه روزها

با استفاده از نمودار میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه در روزهای مختلف میتوانید ترافیک تماس های خود را بر طبق بازهای زمانی انتخاب شده مانیتور کنید و برای مدیریت و کنترل آن برنامه ریزی کنید بر این نمودار مدت زمان مکالمه به تفکیک تماس های ورودی ، خروجی و کل مکالمات به شما نمایش داده می دهد.

علائم و رنگ ها در این نمودار عبارتند از:

تماس های ورودی : رنگ آبی

تماس های خروجی : رنگ مشکی

مدت زمان کل مکالمات  : رنگ سبز

بازوی عمودی : مدت زمان مکالمه

بازوی افقی : تاریخ روزها

به عنوان مثال :

در تصویر زیر ما نمودار را برای 7 روز گذشته گرفته ایم و همان طور که در تصویر قابل رویت است بیشترین میزان مکالمه را در تاریخ 31-07-2016 ( 10-05-1395 ) داشته ایم  که مجموع مدت زمان کل مکالمات ما 128:30:72، مدت زمان کل مکالمات خروجی 70:07:31 و مدت کل مکالمات ورودی 58:23:41 بوده است .

 

میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه

توجه داشته باشید در قسمت تنظیمات نمودار شما می توانید بازه های زمانی مختلفی را انتخاب کنید ، برای نمونه در تصویر زیر ، ما نمودار را بر اساس ماه گذشته قرار داده ایم که در بازوی افقی نمودار هم ، تاریخ ها قابل رویت هستند . به این ترتیب با یک نگاه اجمالی و سریع از وضعیت ارتباطات تلفنی واحد و سازمان خود بر اساس بازه های زمانی مختلف آگاهی خواهید یافت .

 

میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه

شما می توانید تغییرات و رشد و کاهش تماس های خود را بهنگام رویدادهایی خاص ، زمان تبلیغات ، ایام فروش ویژه و … را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین دقت ملاحظه کنید . توجه داشته باشید اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار گزارش گیری از سانترال کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.

مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با نرم افزار  گزارش گیری از سانترال به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلود نرم افزار گزارش گیری  و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید