بررسی هزینه هر تماس ترفند مدیریتی خلاقانه

توسط آگوست 6, 2019

آیا نمی دانید هر دقیقه مکالمه چقدر برایتان تمام می شود؟ آیا هزینه های قبوض مخابراتی بدون دلیل زیاد است؟ ریز مکالمات هم نمی تواند به شما کمک کند؟ قطعاً در این حالت دچار سردرگمی هستید، اما راه حلی اساسی وجود دارد. قطعا شما به عنوان مدیر مجموعه نمی‌توانید زمان بسیار زیادی را برای این موضوع صرف کنید که علت و دلیل افزایش قبض تلفن را بررسی نمائید و اجبارا همیشه با ناراحتی آن را پرداخت می کنید.

در پایان هر دوره، مخابرات قبض آبونمان هر خط شهری را برای مالک آن ارسال می کند. در شرکت‌ها حداقل دو یا سه خط شهری وجود دارد که برای تمامی آنها قبض صادر می شود. اما نکته مهم این است که هزینه‌های تحمیل شده به مجموعه اصلا مشخص نیست و علت آن را هیچ کس نمی تواند به راحتی پیگیری کند. راه حل هایی که تا به امروز به ذهنتان خطور کرده را مرور کنید و سپس به مطالعه ادامه متن بپردازید. پیشنهاد می کنیم با کمی دقت مطالعه کنید…

بررسی هزینه هر تماس ترفند مدیریتی خلاقانه برای کاهش هزینه در شرکت ها

راه حل سنتی، بررسی هزینه های قبوض در شرکت ها

در روش سنتی، اولین راه حل دریافت گزارش تماس یا لیست ریز مکالمات و تماس ها از مخابرات است. اما حتما می دانید که این لیست هیچ کمکی نمی‌ کند، زیرا تمامی تماس ها بر اساس تاریخ طبقه بندی شده اند و فقط مدت مکالمه مشخص است و زمان بسیار زیادی را باید صرف کنیم تا در میان آن بالاترین هزینه تحمیل شده را محاسبه کنیم. متفاوت بودن تعرفه اپراتورها کار را سخت و دشوار کرده است، به همین دلیل باید حداقل پس از دریافت هر قبض، حداقل دو روز وقت بگذاریم تا تماس های پرهزینه را پیدا کنیم، مرحله دوم یافتن افرادی است که از درون مجموعه این تماس ها را برقرار کرده اند که شاید سخت ترین کار باشد و همواره سوالی مهم در ذهنتان هست که “آیا ارزشش را دارد؟”

بررسی هزینه هر تماس ترفند مدیریتی خلاقانه برای کاهش هزینه در شرکت ها

راه حل مدرن، ویجت‌های محاسبه گر هزینه هر تماس

در داشبورد سرویس مدیریت و تحلیل تماس بیش از ۷۰ ویجت ویژه تعریف شده است که هر کدام از آنها امری خاص را اجرایی می ‌کنند و بر اساس موارد تعیین شده در هنگام تعریف ویجت، گزارشی دقیق را ارائه می دهند. محاسبه هزینه تماس نیز یکی از امور تخصصی در این زمینه است که ویجت های مختلفی در این حوزه آماده به کار هستند و به ما کمک کنند. این نوع گزارشات در داشبورد بر اساس خط شهری، گروه بندی سانترال یا کالسنتر، خطوط داخلی و حتی دپارتمان های مختلف قابل تعریف و استفاده اند.

بررسی هزینه هر تماس ترفند مدیریتی خلاقانه برای کاهش هزینه در شرکت ها

امکان تعریف تعرفه هر اپراتور به صورت جداگانه و فقط برای یکبار

متفاوت بودن تعرفه های اپراتور ها مانند مخابرات، همراه اول، ایرانسل و رایتل هیچ ‌گونه تأثیر منفی ندارد و یا خللی در کار ایجاد نمی کند. در همان بدو ایجاد داشبورد و فقط برای یکبار با وارد کردن هزینه مکالمه هر اپراتور می توانید در صورت برقراری هر تماس به راحتی هزینه ایجاد شده را مشاهده کنید. سرویس مدیریت و تحلیل تماس به راحتی می تواند هزینه، کوتاه ترین و طولانی ترین مکالمه را به درستی محاسبه کند. با استفاده از ویجت های محاسبه هزینه تماس کال سنتر یا سانترال به راحتی می توانید پرهزینه ‌ترین مکالمات را بر هر اساسی که مد نظر دارید مشاهده کنید.

بررسی هزینه هر تماس ترفند مدیریتی خلاقانه برای کاهش هزینه در شرکت ها

داخلی های پر هزینه را شناسایی کنید و هم چنین می توانید با استفاده از ویجت های تعیین هدف، برنامه ‌ریزی خاص را ایجاد نمائید تا هزینه‌ های تحمیل شده به مرور کاهش یابند. تمام این روند ها، ترفند های مدیریتی است که هر فرد حاضر متناسب با سلایق خود می‌تواند آن را اجرایی کند.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]
1 دیدگاه
  1. Thanks for your blog, nice to read. Do not stop.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید