با دو اقدام کوچک سریعا رضایت مشتریان خود را افزایش دهید

توسط آگوست 29, 2016

حتما در ذهن شما هم مانند بسیاری از مدیران دیگران هزاران راه وجود دارد که چگونه می توانید رضایت مشتریان خود را افزایش دهید؟!

حتما برخی از آنها نیاز به کارهای زیادی دارند و شاید نیاز به سرمایه گذاری های بلند مدت؟؟

اما من می خواهم یک راه بسیار ساده با سرمایه گذاری بسیار ناچیز را با شما درمیان بگذارم.

با این راه حل و دو اقدام ساده مطمئنم می توانید رضایت مشتریان خود را افزایش دهید.

با دو اقدام کوچک سریعا رضایت مشتریان خود را افزایش دهید

 

راه حل چیست؟ با دو اقدام کوچک سریعا رضایت مشتریان خود را افزایش دهید

قبل از اینکه بخواهم در خصوص راه حل صحبت کنم ابتدا به دو مشکل اشاره می کنم و سپس به راه حل ویژه آن و اثر آن بر مشتریان اشاره می کنم. و روش های بررسی کیفیت پاسخگویی را با شما در میان خواهم گذاشت، همراه من باشید…

۱- تماسهای بی پاسخ پرسنل واحد های مختلف

در طول روز مشتریان/ ارباب رجوع با داخلی پرسنل مختلف تماس می گیرند که ایشان یا به دلیل عدم حضور یا آنکه مشغول کار دیگری هستند نمی توانند پاسخگو باشند و در نهایت باعث ناراحتی مشتری خواهد شد.

۲-سهولت ارتباطات مشتری در تماسهای بعدی

من با شرکت شما تماس می گیرم. با یک خانم یا آقا در واحد فروش صحبت می کنم . اطلاعاتی دریافت می کنم و تماس را قطع می کنم. دفعه بعدی که تماس می گیرم دقیقا اسم فرد مورد نظر را به یاد ندارم و باید دوباره همه نیازها یا خواسته هایم را از ابتدا بگویم. این موضوع باعث سختی کار مشتری در ارتباط با مجموعه شما می باشد.

راه حل ها :

هر دو اقدام جهت افزایش رضایت مشتری بیشتر از چند دقیقه وقت شما را نمی گیرد و با فرض اینکه شرکت /سازمان شما مجهز به سرویس مدیریت و نظارت تماسها می باشد.

مشکل : تماس بی پاسخ پرسنل واحدهای مختلف

راه حل :کافی است در قسمت تنظیمات سرویس تعریف کنیم که تماسهای بی پاسخ هر شخص را برای وی پیامک یا ایمیل کند. از این به بعد هر وقت پرسنلی امکان پاسخگویی نداشت و در محل کارش حضور نداشت می داند چه کسانی با او تماس گرفته اند و بلافاصله پس از بازگشت می تواند با مشتریان تماس بگیرد.

با دو اقدام کوچک سریعا رضایت مشتریان خود را افزایش دهید

مشکل : سهولت ارتباط در تماسهای بعدی مشتریان

راه حل : کافی است در قسمت تنظیمات سرویس یک پیام اختصاصی برای تماسهای ورودی هر کدام از پرسنل فروش یا پشتیبانی تعریف کنیم تا پس از اتمام مکالمه با هر مشتری یک پیام با متن زیر برای مشتری ارسال شود.

مشتری گرامی

از تماس شما با شرکت ما متشکریم

حسین حسینی زاده – داخلی ۱۰۰۰

و مشتری در تماس مجدد به راحتی اطلاعات تماس و فرد مورد نظر را دارد و شما کار مشتری را برای ارتباط با خودتان راحت تر کرده اید و این یعنی مشتری راضی تر و سود بیشتر. در پایان اگر هنوز سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی را راه اندازی نکرده اید و علاقه مند به راه اندازی هستید خوشحال می شویم صدای شما را بشنویم 88903060 همچنین اگر مشتری فعلی سرویس نظارت و تحلیل تماسهای تلفنی هستید و برای راه اندازی این قابلیتها نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید