انواع نمودارها در سرویس مدیریت و تحلیل تماس های تلفنی

توسط می 25, 2016

در این مقاله انواع نمودارها در سرویس مدیریت و تحلیل تماس های تلفنی بیان شده است که می توانید با ورود به داشبورد مدیریتی و انتخاب آن ویجت ها گزارشگیری از تماس را با دقت و صحت بیشتری انجام دهید.

در قسمت نمودار ها شما تحلیل های زیر را خواهید دید :

  • نمودار دایره ای بر اساس نوع تماس ها
  • نمودار تماس های 24 ساعته
  • پرکارترین خطوط شهری
  • ترافیک تماس ها بر اساس روزها
  • میزان ترافیک تماس ها براساس مدت زمان مکالمه در 24 ساعت
  • میزان ترافیک تماس ها بر اساس مدت زمان مکالمه روزها

و همچنین در قسمت تنظیمات مربوط به نمودارها موارد زیر قابل انتخاب هستند :

  • نوع نمودار
  • انتخاب تاریخ شروع
  • انتخاب تاریخ پایانی
  • گروه
  • شماره دستگاه
  • انتخاب تاریخ های پیش فرض

و زمانی که در نهایت بر روی نمایش کلیک کنید نمودار مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد.

در پایان گزارش گیری انواع نمودارها در سرویس مدیریت و تحلیل تماس های تلفنی

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزار گزارش گیری  کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با نرم افزار  گزارش گیری از سانترال به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم

جهت دانلود نرم افزار گزارش گیری سانترال نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید