اطلاع رسانی خودکار یا هشدار

توسط دسامبر 3, 2019

یکی از کاربردهای بسیار حرفه‌ای و هوشمند سرویس مدیریت و تحلیل تماس اطلاع رسانی خودکار است که تنها در نسخه سازمانی سرویس قابل دسترسی است. اطلاع رسانی و یا هشدار در ایران از سه طریق ایمیل، پیامک و وب هوک فراهم شده است. امکان هوشمند سازی و اطلاع رسانی های متفاوت، بر اساس ساعت و تاریخ مختلف برای تماس گیرندگان، امکان اعلام هشدار برای اعلان های مختلف تماس مانند SMS برای کارمندان ازجمله پرکارترین امکانات این سرویس است. به جرأت می‌توان گفت که با استفاده از اطلاع رسانی های به موقع و یا اعلام هشدار های هوشمندانه می‌توانیم در راستای جذب مشتری و افزایش کیفیت پاسخگویی و کاهش هزینه‌ها گام بردارید. تایید این جمله را می توانید از حساب بانکی تان پس از اجرا و استفاده درست از این سرویس مشاهده کنید.

اطلاع رسانی خودار یا هشدار بهترین راهکار مشتری مداری

هشدار بر مبنای تمامی المان های مربوط به تماس

تنظیم و تعریف هشدارهای مختلف بر اساس تماس ورودی، خروجی و از دست رفته به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی و در همان لحظه وقوع تماس آن را مدیریت کنید. شما می توانید برای هر نوع تماس شرایطی خاص را تعریف نمایید. ارسال پیامک با متن خاص برای تماس گیرنده به محض اتمام مکالمه بر اساس واحد یا دپارتمان مورد نظر، امکان ارسال پیامک در صورت بی‌پاسخ ماندن تماس، امکان اطلاع به کارمند در صورت دریافت تماس و عدم پاسخ به آن و بسیاری از موارد دیگر که در بهبود شرایط و روند پاسخگویی به تماس ها مناسب مجموعه شما می باشد.

ارسال پیامک به فرد تماس گیرنده به صورت هوشمند

شما می توانید متن های مختلف را برای هر داخلی یا دپارتمان مرکز تماس تعریف کنید. متون آماده شده به محض اتمام مکالمه به شماره فرد تماس‌گیرنده پیامک خواهد شد. شما می توانید بر اساس تاریخ تماس یا ساعت مختلف در روز پیامی متفاوت را ارسال کنید. استفاده خلاقانه از این ویژگی می تواند در جذب مخاطب و ماندگاری نام مجموعه شما در ذهن فرد تاثیر بسزایی داشته باشد.

پشتیبانی از ایمیل مسیج یا پیامک و وب هوک در گزارشگر ابری

امکان ارسال پیامک های خاص در ساعات مختلف روز

متفاوت عمل کنید، شما می توانید برای هر ساعت مختلف از روز یک متن خاص ایجاد کنید تا در صورت دریافت تماس برای تلفن همراه تماس گیرنده فرستاده شود. امکان ارسال پیامک هایی با متن متفاوت در صورت دریافت چندین تماس از یک شماره تکراری نیز ویژگی مهم است که باعث مدیریت بهتر مکالمات می‌شود. هر آنچه که در وفادار ساختن مشتری به خود نیاز دارید را می توانید با این امکانات اجرایی کنید. کافیست تا کمی متفاوت عمل کنید.

اطلاع رسانی از طریق ایمیل، پیامک و وب هوک

از سه روش می توانید اطلاعاتی مهم را اطلاع رسانی کنید، هم چنین می دانید که انتخاب بهینه ترین نوع هشدار موجب تسریع در روند کار می شود. سازگاری کامل سرویس مدیریت و تحلیل تماس با تمامی سرویس های ارائه دهنده ایمیل مانند یاهو، گوگل و حتی ایمیل های سازمانی موجب شده تا بتوانید به راحتی اطلاع‌رسانی به افرادی که ایمیل آنها را در اختیار دارید، را انجام دهید. پشتیبانی از پنل های پیامکی که قابلیت API دارند نیز ویژگی مهمی است که در حین خرید پنل SMS باید به آن توجه کنید.

هشدار هایی هوشمندانه ایجاد کنید

اطلاع رسانی به کارمند، مدیر و مشتری

شما می توانید بر اساس هر المان و موردی که مد نظر دارید به مدیر، کارمند و مشتری آگاهی دهید. دریافت تماس در ساعات غیر اداری می‌تواند نمونه‌ای از یک اطلاع رسانی چند کاربره باشد اطلاع به کارمند از طریق ایمیل و ارسال شماره تماس مشتری، اطلاع رسانی به مشتری در مورد پایان ساعت کاری و علت عدم پاسخگویی از طریق پیامک و اطلاع به مدیر از طریق وب هوک. این سبک از هشدارها به هر سه گروه کمک می‌کند تا در هر لحظه در جریان عمومی باشند.

هشدار برای برقراری تماس های بین المللی

تماس بین المللی یک مکالمه بسیار پرهزینه است که در اکثر شرکت‌ها دلیلی برای برقراری این تماس وجود ندارد. با استفاده از ویژگی هشدار می توانید به محض آغاز چنین مکالمه پر هزینه‌ای از سمت هر یک از کارمندان، به سرعت از آن اطلاع پیدا کرده و در همان لحظه آن را مدیریت نمایید.

اعلام برقراری تماس های طولانی یا پر هزینه

نحوه اطلاع رسانی در گزارشگر ابری بسیار دقیق است. ویژگی هشدار به شما اجازه می دهد تا برای تماس های طولانی آلارمی را تعریف کنید و به صورت همزمان برای مدیر، کارمند و یا فقط مدیر ارسال نمایید. مدیریت هزینه تماس ها نیز مورد دیگری است که در کاهش هزینه اهمیت دارد. با فعال‌سازی این حالت از اطلاع رسانی ها به راحتی می توانید به صورت همزمان مدیریت هزینه‌ها را بر عهده بگیرید همچنین به بهره وری پرسنل را در کاهش مدت مکالمات افزایش دهید.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید