برای ارتقا سطح ارتباطات شرکت، مدیریت تماس ها یک راه حل کلیدی است

توسط مارس 7, 2016

هنگامی که در طرح یک کسب و کار برای ارتباطات، استراتژی در نظر نگرفته شده باشد، ساده ترین راه این است که بر روی دستگاه های موجود تمرکز کنیم. در چنین وضعیتی سیستم برای ارتباط کارمندان از خدمات ایمیل و یا سخنرانی اینترنتی و موبایل استفاده می کند. یقینا قبول خواهید داشت که برای ارتقا سطح ارتباطات شرکت، مدیریت تماس ها یک راه حل کلیدی است. ممکن است سازمان اجازه دهد تا کارکنان از رایانه شخصی و یا گوشی های موبایل خود و یا دستگاه های دیگر برای اهداف سازمان استفاده کنند . درچنین مواردی، در برنامه ریزی سازمان، به ندرت مدیریت هزینه های مخابراتی و مدیریت تماس ها در نظر گرفته می شود هر چند که برای سنجش هر کسب و کاری هزینه ها هم در نظر گرفته می شود.

برای ارتقا سطح ارتباطات شرکت، مدیریت تماس ها یک راه حل کلیدی است

این یک اشتباه بزرگ است و برای ارتقا سطح ارتباطات شرکت، مدیریت تماس ها یک راه حل کلیدی است

هر کسی که یک دوره روانشناسی پایه گذرانده باشد می داند که مردم از چیزهایی که در اختیارشان قرار دارد و مسئولیتی در موردش ندارند گاه سو استفاده می کنند. ارتباطات در کسب و کار قطعا در این دسته جای دارد. به همین دلیل مهم است که در ابتدا برای مدیریت هزینه های مخابراتی ومدیریت تماس ها، از طرح سرمایه گذاری در شرکت های ارتباطی استفاده کنیم.  هر شرکت باید یک برنامه برای مدیریت مخارج مخابراتی اش داشته باشد . بنابر یک تجربه اثبات شده، استفاده از دستگاه های ارتباطی که رایج و یا اعتباری هستند، تمایل به سو استفاده را بیشتر می کند.

راه حل این مورد چیست؟

درچنین مواردی باید برنامه و سیاست هایی از قبل تعیین شده باشد. اگر شرکت برنامه ای برای تطبیق صورت حساب داخلی نداشته باشد با مشکل روبرو می شود. مدیریت هزینه های مخابرات ابزاری است که به خوبی در تنظیم هزینه ها به شما مساعدت می کند . استفاده از مدیریت هزینه مخابرات در موارد پیش بینی نشده و به خصوص در مواردی که کارمندان از کامپیوتر شخصی، موبایل و دیگر وسایل ارتباطی برای کار های شرکت استفاده می کنند، می تواند یک راه نجات دهنده باشد. هیچ طرح ارتباطی خوبی بدون داشتن یک پایه محکم برای ردیابی تماس و مدیریت هزینه مخابراتی، کامل نیست .

قبل از اینکه در کسب و کار، از استراتژی خاصی برای ارتباطات استفاده کنید، بهتر است از قبل برای مدیریت هزینه های مخابراتی و مدیریت تماس ها، برنامه ریزی معقولی داشته باشید .بدیهی است پس از اینکه گرفتاری و گره در کاری ایجاد شد ، کارها سخت تر می شود.

با انتخاب سیستم هوشمند مدیریت تماس ها از ابتدا، یک استراتژی ارتباطی و اقتصادی را برای سازمان در نظر بگیرید.

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید