آیا سرویس گزارش گیری از سانترال می تواند به بهبود بهره وری کارکنان کمک کند؟

توسط مارس 26, 2016

آیا سرویس گزارش گیری از سانترال می تواند به بهبود بهره وری کارکنان کمک کند؟

  • چه طور می خواهید از کارکنان خود بهره وری بیشتری کسب کنید؟ آیا آنها را با طرح تشویقی ثابت شده ای با انگیزه می کنید؟
  • آیا اهدافی تنظیم کرده اید که بتوان آنها را به راحتی با هم مقایسه و اندازه گیری کرد؟
  • آیا وضوح وظایف و انتظارات هرکس و ابتکار عمل ها برای پیشرفت را جزء فرهنگ همکاری خود قرار داده اید؟
  • هر شرکتی استراتژی های یکسانی را برای کسب بهره وری به کار نمی برد، اما آیا سرویس گزارش گیری از تماسهای تلفنی  کمکی می کند؟

ممکن است مسئله ای عجیب به نظر برسد که بهترین کاربرد و استفاده از گزارش گیری از تماسهای سازمانی می تواند محاسبه صحیح صورتحساب ارتباطات تلفنی برای هر واحد سازمانی بر اساس قراردادهای مخابراتی باشد ، اما واقعیت این است که بسیاری از ما از ارتباطات تلفنی برای به انجام رساندن وظایف مان در امور روزانه استفاده می کنیم. اگر این روند که در جایی مناسب برای پشتیبانی این کانال ها قرار دارد بیشترین بهره وری را ندارد، کجا اشتباه کرده ایم؟

آیا سرویس گزارش گیری از سانترال می تواند به بهبود بهره وری کارکنان کمک کند؟

به یک مثال توجه کنید :

برای مثال انقلاب تلفن همراه را در نظر بگیرید. بسیاری از ما گوشی های هوشمند و تبلت هایی داریم و از شبکه های اجتماعی برای متصل ماندن به اینترنت استفاده می کنیم. برای تعدادی از شرکت ها، این موضوع به این معناست که دستگاه های کارکنان خود را از طریق برنامه های BYOD1 پشتیبانی کنند. در حالی که کارمندان از دستگاه های خود برای تکمیل وظایف مربوط به شغلشان استفاده می کنند، ممکن است برای فعالیت هایی که روند کاری را منحرف می کند نیز از این دستگاه ها استفاده کنند. ممکن است فرستادن یک تکست در طول تماس کنفرانسی به نظر بی ضرر بیاید، اما حواس فرستنده برای دقایقی کوتاه پرت می شود و اطلاعات کلیدی به اشتراک گذاشته شده در تماس را از دست می دهند و این یعنی کاهش بهره وری.

بروزرسانی های سریع در فیس بوک ایده خوبی به نظر می آید مخصوصا زمانی که کارمندان نام شرکت شان را نیز در آن پست تگ کنند و این به دیده شدن بیشتر شرکت در شبکه های اجتماعی کمک می کند. اما در حال حاضر شرکت گروهی را برای فعالیت در شبکه های اجتماعی دارد که وظیفه انجام این امور و جذب مخاطبان در شبکه های اجتماعی را به عهده دارند.

آیا سرویس گزارش گیری از سانترال می تواند به بهبود بهره وری کارکنان کمک کند؟

به اشتراک گذاری حرفه ای پست فقط تکرار تلاش ها است و در حالی که او متمرکز بر چیز دیگری است یک چیز دیگر انجام نشده رها می شود. آیا این امر موجب بهینه سازی بهره وری می شود؟ به نظر می آید تنها یک تکست یا یک پست فیسبوک احتمالا مسئله بزرگی نباشد- اما می دانیم در جایی که این فعالیت ها منع شده باشند این کار به ندرت اتفاق می افتد.

اینجاست که سرویس Call Analytics به عنوان یک سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی  چاره ساز ممکن است قادر به کمک باشد. شرکت ها می توانند از این پایگاه برای پیگیری فعالیت و بهبود بهره وری کلی استفاده کنند. زمانی که شما این تکنولوژی را با برنامه BYOD یا حتی با سیستم مرکز تلفن داخلی ترکیب می کنید، نظارت چشمگیری بر فعالیت های کارکنان خود به دست می آورید. برای مثال می توانید سطح عملکرد پاسخگویی فردی به تلفن، خلاصه ای از دستورات اجرایی وارد شده به تلفن گویا ، ملزومات و روندهای کاری سرویس های تلفنی را مشاهده کنید؛ مرتب سازی حجم تماس به شما کمک می کند در حالی که ترافیک را تحلیل می کنید سوءمصرف،سوء استفاده و کلاه برداری های بالقوه را شناسایی کنید.

آنچه به اندازه ارتباطات اهمیت دارد عملکرد کلی کسب و کار شما، یعنی بهره وری است. با یک راه حل مناسب مدیریت و گزارشات تماسهای تلفنی در شرکت ، می توانید به طور موثر هر دو را مدیریت کنید.

1          BYOD مخفف     Bring Your Own Device است   و وضعیتی را توصیف می کند که کارمندان تمایل دارند دستگاه های سیار شخصی خود مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ و…را در محل کارشان داشته باشند و از آن ها برای دسترسی به منابع مخصوص شرکت مانند ایمیل، فایل سرور و پایگاه داده ها استفاده می کنند.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید