آموزش نصب سیسکو Installing UCCX Publisher

توسط آگوست 30, 2020

Cisco Unified Contact Center یا همان UCCX یکی از سرویس های سیسکو Cisco collaboration است که از آن برای راه اندازی سرویس کال سنتر استفاده می‌شود. بعد از توضیحات اولیه و آماده سازی ماشین مجازی حالا در این ویدیو با آموزش نصب سیسکو Installing UCCX Publisher در خدمت شما هستیم. نصب UCCX همانند الباقی سرویس های سیسکو روی ماشین مجازی و  معمولا از طریق دپلوی کردن (Deploy) فایل انجام می‌شود. سپس تنظیمات مورد نیاز و مراحل نصب رو مثل هر نرم‌افزاری انجام دهید. در این قسمت کلیه مراحل Installing UCCX Publisher به صورت گام به گام و از صفر تا صد آموزش داده شده.

مشابه مطالب قبلی سعی کردیم تا در انتخاب ویدیو آموزش نصب سیسکو UCCX از بین صدها ویدیو آموزش سیسکو موجود در سایت یوتیوب حداکثر وسواس را داشته باشیم تا بهترین و کاملترین را انتخاب کنیم. شما با این ویدیو به سادگی و به صورت کامل با تمامی مراحل نصب UCCX آشنا شده و می‌توانید به سادگی مراحل نصب را یک به یک طی کنید.برای مشاهده مطالب مشابه با کلیک روی لینک بهترین ویدیوهای آموزشی مرکز تماس سیسکو به صفحه آرشیو ویدیو آموزشی سیسکو بروید و برای دیدن پیش نیازهای و مبانی اولیه سرویس های Cisco collaboration مثل UCCX از لینک زیرساخت های شبکه و اصول CUCM استفاده کنید.

مدت زمان ویدیو:  08 دقیقه | 27 ثانیه  

تهیه کننده: ABayConsulting

 

آموزش نصب سیسکو Installing UCCX Publisher

 

 

نرم افزار گزارشگر ابری تنها سرویس دریافت ریز مکالمات و پرینت تماس در کلیه محصولات سیسکو

 

آموزش نصب سیسکو Installing UCCX Publisher ویدیو آموزش سیسکو ویدیو آموزشی  نصب uccx لیست تماس ورودی سیسکو لیست تماس های سیسکو لیست تماس خروجی سیسکو سیسکو UCCX ریزمکالمات سیسکو پرینت سیسکو اکانتینگ سیسکو آموزش UCCX imagicle cisco Cisco CDRنمایندگی انحصاری PBXDom

همین حالا ثبت نام کنید و از تمام امکانات نرم افزار گزارش تماس سیسکو به صورت کاملا رایگان برای مدت  14 روز استفاده کنید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید