آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Publisher

توسط آگوست 29, 2020

IM&P یا همان Cisco Unified Communications IM and Presence یکی از سرویس های سیسکو Cisco collaboration است که از آن برای راه اندازی سرویس مسیجینگ استفاده می‌شود. بعد از توضیحات اولیه و آماده سازی ماشین مجازی حالا در این ویدیو با آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Publisher در خدمت شما هستیم.

نصب IM&P همانند الباقی سرویس های سیسکو روی ماشین مجازی و  معمولا از طریق دپلوی کردن (Deploy) فایل انجام می‌شود. البته این نکته حايز اهمیت است که این سرویس نمیتواند به تنهایی نصب شود و حتما باید قبلا CUCM Publisher رو نصب کرده باشید و سپس باید در مراحل نصب IP CUCM را وارد کنید البته که تنظیماتی در CUCM هم وجود دارد که باید انجام شود تا IM&P بتواند در آن رجیستر شود. سپس تنظیمات مورد نیاز و مراحل نصب رو مثل هر نرم‌افزاری انجام دهید. در این قسمت کلیه مراحل Installing IM&P Publisher به صورت گام به گام و از صفر تا صد آموزش داده شده.

مشابه مطالب قبلی سعی کردیم تا در انتخاب ویدیو آموزش نصب سیسکو IM&P از بین صدها ویدیو آموزش سیسکو موجود در سایت یوتیوب حداکثر وسواس را داشته باشیم تا بهترین و کاملترین را انتخاب کنیم. شما با این ویدیو به سادگی و به صورت کامل با تمامی مراحل نصب IM&P آشنا شده و می‌توانید به سادگی مراحل نصب را یک به یک طی کنید.برای مشاهده مطالب مشابه با کلیک روی لینک بهترین ویدیوهای آموزشی مرکز تماس سیسکو به صفحه آرشیو ویدیو آموزشی سیسکو بروید . و برای دیدن پیش نیازهای و مبانی اولیه سرویس های Cisco collaboration مثل IM&P از لینک زیرساخت های شبکه و اصول CUCM استفاده کنید.

مدت زمان ویدیو:  08 دقیقه | 15 ثانیه  

تهیه کننده: ABayConsulting

 

آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Publisher

 

 

نرم افزار گزارشگر ابری تنها سرویس تحت کلود برای بیلینگ و اکانتینگ کلیه محصولات سیسکو

 

آموزش نصب سیسکو Installing IM&P Publisher ویدیو آموزش سیسکو ویدیو آموزشی  نصب IM&P نرم افزار سیسکو لیست مکالمات سیسکو شارژینگ سیسکو داشبورد سیسکو خلاصه تماسهای سیسکو تنظیمات CUCM سیسکو پرینت تماس سیسکو آموزش IM&P آموزش CUCM Cisco MediaSense cisco call reporting Cisco accountingنمایندگی انحصاری PBXDom

همین حالا ثبت نام کنید و از تمام امکانات نرم افزار بیلینگ سیسکو به صورت کاملا رایگان برای مدت  14 روز استفاده کنید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید