آموزش نصب سیسکو Installing CUCM Publisher

توسط آگوست 26, 2020

بعد توضیحات اولیه و آماده سازی ماشین مجازی حالا در این ویدیو با آموزش نصب سیسکو Installing CUCM Publisher در خدمت شما هستیم نصب CUCM روی ماشین VMware معمولا از طریق دپلوی کردن (Deploy) ماشین مجازی انجام می‌شود. و سپس باید تنظیمات مورد نیاز و مراحل نصب رو مثل هر نرم‌افزاری انجام دهید. در این قسمت کلیه مراحل Installing CUCM Publisher به صورت گام به گام و از صفر تا صد آموزش داده شده.

سعی کردیم تا در انتخاب ویدیو آموزش نصب سیسکو CUCM از بین صدها ویدیو آموزش سیسکو موجود در سایت یوتیوب حداکثر وسواس را داشته باشیم تا بهترین و کاملترین را انتخاب کنیم. شما با این ویدیو به سادگی و به صورت کامل با تمامی مراحل نصب CUCM آشنا شده و می‌توانید به سادگی مراحل نصب را یک به یک طی کنید. البته باید پیش نیازهای مورد نیاز مخصوصا NTP را از قبل راه‌اندازی کرده باشید.

برای مشاهده مطالب مشابه با کلیک روی لینک بهترین ویدیوهای آموزشی مرکز تماس سیسکو به صفحه آرشیو ویدیو آموزشی سیسکو بروید . و برای دیدن پیش نیازهای و مبانی اولیه سرویس های Cisco collaboration مثل CUCM از لینک زیرساخت های شبکه و اصول CUCM استفاده کنید.

مدت زمان ویدیو:  07 دقیقه | 38 ثانیه  

تهیه کننده: ABayConsulting

 

آموزش نصب سیسکو Installing CUCM Publisher

 

 

نرم افزار گزارشگر ابری تنها سرویس تحت کلود برای شارژینگ و بیلینگ کلیه محصولات سیسکو

 

آموزش نصب سیسکو Installing CUCM Publisher ویدیو آموزش سیسکو ویدیو آموزشی  نصب CUCM سیسکو نرم افزار سیسکو لیست تماس های سیسکو داشبورد سیسکو خلاصه تماسهای سیسکو تنظیمات CUCM سیسکو پرینت سیسکو پرینت تماس سیسکو آموزش CUCM imagicle cisco Cisco MediaSense cisco call reportingنمایندگی انحصاری PBXDom

همین حالا ثبت نام کنید و از تمام امکانات نرم افزار شارژینگ سیسکو به صورت کاملا رایگان برای مدت  14 روز استفاده کنید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید