آموزش نصب سیسکو Installing CUC Subscriber

توسط سپتامبر 2, 2020

همان طور که در آموزش نصب سیسکو Installing CUC Publisher بیان شد Cisco Unity Connection یکی از سرویس های سیسکو Cisco collaboration است که از آن برای راه اندازی تلفن گویا و صندوق صوتی استفاده می‌شود. در مقاله CUCM Cluster Design | کلاسترینگ سیسکو توضیح داده شد که برای داشتن قابلیت Redundancy و Load sharing نیاز به نصب سرور های Subscriber داریم. این موضوع برای تمامی محصولات سیسکو صادق است و فقط مربوط به CUCM نمی‌شود در مقاله آموزش نصب سیسکو Installing CUC Subscriber کلیه مراحل نصبCUC Subscriber به صورت گام به گام و از صفر تا صد آموزش داده شده.

مشابه مطالب قبلی سعی کردیم تا در انتخاب ویدیو آموزش نصب سیسکو CUC از بین صدها ویدیو آموزش سیسکو موجود در سایت یوتیوب حداکثر وسواس را داشته باشیم تا بهترین و کاملترین را انتخاب کنیم. شما با این ویدیو به سادگی و به صورت کامل با تمامی مراحل نصب CUC آشنا شده و می‌توانید به سادگی مراحل نصب را یک به یک طی کنید.

برای مشاهده مطالب مشابه با کلیک روی لینک بهترین ویدیوهای آموزشی مرکز تماس سیسکو به صفحه برترین ویدیو آموزشی سیسکو بروید.

مدت زمان ویدیو:   08 دقیقه | 57 ثانیه  

تهیه کننده: ABayConsulting

 

آموزش نصب سیسکو Installing CUC Subscriber

 

 

نرم افزار گزارشگر ابری تنها سرویس تحت کلود برای دریافت ریز مکالمات و گزارش تماس کلیه محصولات سیسکو

 

آموزش نصب سیسکو Installing CUC Subscriber ویدیو آموزش سیسکو ویدیو آموزشی  ویپ سیسکو نصب CUC لیست مکالمات سیسکو لیست تماس ورودی سیسکو لیست تماس های سیسکو لیست تماس خروجی سیسکو شارژینگ سیسکو ریزمکالمات سیسکو خلاصه تماسهای سیسکو جزییات تماس سیسکو تلفن گویا سیسکو بیلینگ سیسکو اپراتور سیسکو آموزش ویپ سیسکو آموزش CUC voip سیسکونمایندگی انحصاری PBXDom

همین حالا ثبت نام کنید و از تمام امکانات نرم افزار گزارش تماس سیسکو به صورت کاملا رایگان برای مدت  14 روز استفاده کنید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید