آموزش نصب سیسکو Installing CUC Publisher

توسط آگوست 27, 2020

CUC یا همان Cisco Unity Connection یکی از سرویس های سیسکو Cisco collaboration که از آن برای راه اندازی تلفن گویا و صندوق صوتی استفاده می‌شود. بعد از توضیحات اولیه و آماده سازی ماشین مجازی حالا در این ویدیو با آموزش نصب سیسکو Installing CUC Publisher در خدمت شما هستیم نصب CUC همانند الباقی سرویس های سیسکو روی ماشین مجازی و  معمولا از طریق دپلوی کردن (Deploy) فایل انجام می‌شود. و سپس باید تنظیمات مورد نیاز و مراحل نصب رو مثل هر نرم‌افزاری انجام دهید. در این قسمت کلیه مراحل Installing CUC Publisher به صورت گام به گام و از صفر تا صد آموزش داده شده.

مشابه مطالب قبلی سعی کردیم تا در انتخاب ویدیو آموزش نصب سیسکو CUC از بین صدها ویدیو آموزش سیسکو موجود در سایت یوتیوب حداکثر وسواس را داشته باشیم تا بهترین و کاملترین را انتخاب کنیم. شما با این ویدیو به سادگی و به صورت کامل با تمامی مراحل نصب CUC آشنا شده و می‌توانید به سادگی مراحل نصب را یک به یک طی کنید.

برای مشاهده مطالب مشابه با کلیک روی لینک بهترین ویدیوهای آموزشی مرکز تماس سیسکو به صفحه آرشیو ویدیو آموزشی سیسکو بروید . و برای دیدن پیش نیازهای و مبانی اولیه سرویس های Cisco collaboration مثل CUC از لینک زیرساخت های شبکه و اصول CUCM استفاده کنید.

مدت زمان ویدیو:  08 دقیقه | 18 ثانیه  

تهیه کننده: ABayConsulting

 

آموزش نصب سیسکو Installing CUC Publisher

 

 

نرم افزار گزارشگر ابری تنها سرویس تحت کلود برای شارژینگ و بیلینگ کلیه محصولات سیسکو

 

آموزش نصب سیسکو Installing CUC Publisher ویدیو آموزش سیسکو ویدیو آموزشی  نصب CUC لیست تماس ورودی سیسکو لیست تماس خروجی سیسکو سیسکو CUC ریزمکالمات سیسکو جزییات تماس سیسکو بیلینگ سیسکو اکانتینگ سیسکو آموزش CUC Cisco CDR cisco billingنمایندگی انحصاری PBXDom

همین حالا ثبت نام کنید و از تمام امکانات نرم افزار شارژینگ سیسکو به صورت کاملا رایگان برای مدت  14 روز استفاده کنید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 3 میانگین: 5]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید