آموزش کامل نصب سیسکو CUCM به صورت گام به گام

توسط سپتامبر 13, 2020

با ادامه ویدیو های آموزش ویپ سیسکو در خدمت شما هستیم و در این مقاله قصد داریم تا جزییات کامل نصب سیسکو CUCM رو به صورت گام به گام آموزش بدیم. شاید برای دوستانی که تا به این جا مطالب را دنبال کرده اند سوال باشد که قبلا در دو مطلب آموزش نصب سیسکو Installing CUCM Publisher  و آموزش نصب سیسکو Installing CUCM Subscriber  به این موضوع پرداخته ایم و احتمالا این موضوع تکراری باشد ولیکن در این مقاله مطالب جدیدی مطرح شده که صرفا مربوط به جزییات آموزش نصب سیسکو Cisco CUCM است و میتوان گفت که این مقاله به عنوان مکمل موارد مطرح شده قبلی است.

مشابه مطالب قبلی سعی کردیم تا در انتخاب ویدیو آموزش نصب سیسکو Cisco CUCM از بین صدها ویدیو آموزش ویپ سیسکو موجود در سایت یوتیوب حداکثر وسواس را داشته باشیم تا بهترین و کاملترین را انتخاب کنیم. شما با این ویدیو به سادگی و به صورت کامل با تمامی مراحل نصب CUCM آشنا شده و می‌توانید به سادگی مراحل نصب را یک به یک طی کنید.

 

برای مشاهده مطالب مشابه با کلیک روی لینک بهترین ویدیوهای آموزشی مرکز تماس سیسکو به صفحه آرشیو ویدیو آموزشی سیسکو بروید .

 

مدت زمان ویدیو:  ۲۱ دقیقه | ۳۲ ثانیه  

 

 

آموزش ویپ سیسکو و نصب سیسکو Cisco CUCM به صورت گام به گام

 

 

نرم افزار گزارشگر ابری تنها سرویس تحت کلود برای شارژینگ و بیلینگ سیسکو

 

آموزش کامل نصب سیسکو CUCM به صورت گام به گام ویدیو آموزش سیسکو ویدیو آموزشی  نصب CUCM سیسکو لیست مکالمات سیسکو ریزمکالمات سیسکو جزییات تماس سیسکو اکانتینگ سیسکو آموزش نصب cucm آموزش کامل cucm آموزش CUCMنمایندگی انحصاری PBXDom

همین حالا ثبت نام کنید و از تمام امکانات نرم افزار شارژینگ سیسکو به صورت کاملا رایگان برای مدت  14 روز استفاده کنید

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید