- خانه
- خدمات و پشتیبانی
بالا بردن کیفیت خدمات و پشتیبانی با استفاده از نرم افزار
گزارش گیری از سانترال و سرویس مدیریت و تحلیل تماس
چگونه میتوانید با گزارش گیری از سانترال و سرویس مدیریت و تحلیل تماس کیفیت خدمات خود را افزایش دهید؟
-
بررسی وضعیت دقیق میزان پاسخگویی واحد خدمات و پشتیبانی به مشتریان و ارباب رجوع
با استفاده از ویجت های پیش بینی شده در داشبورد مدیریتی در کمترین زمان به تحلیل مناسب از میزان کیفیت و نوع جوابگویی واحد های مختلف سازمان خود می رسید و در راستای بهبود خدمات از آنها استفاده کنید
-
دریافت ریز مکالمات با تمام جزییات و بررسی نوع عملکرد پرسنل
با استفاده از گزارش های بینی شده و داشبورد مدیریتی به ریز مکالمات با تمام جزییات دسترسی خواهید داشت
-
بررسی و تحلیل تماس ها به منظور بالا بردن بهروری
با بررسی و تحلیل تماس ها میتوانید عوامل موثر در بالا بردن بهروری پرسنل را شناسایی و به کار گیرید
-
گزارش گیری از سانترال و کنترل تماس های ورودی ، خروجی و از دست رفته
با کنترل تماس های و اطلاع از درصد تماس های بی پاسخ در زمان های مختلف و با کنترل منابع میزان رضایت مندی مشتریان خود را افزایش دهید
-
گزارش خطوط داخلی سانترال به صورت مجزا برای هر خط
با استفاده از گزارشات مختلف مربوط به داخلی ها میزان کارایی هر کاربر را بررسی و با دیگران مقایسه کنید
-
محاسبه و کنترل هزینه ها برای خطوط شهری و داخلی
هزینه مربوط به خطوط داخلی و شهری را محاسبه و برای کنترل هزینه ها برنامه ریزی کنید
-
بررسی میزان عملکرد رضایت مشتری با سنجش میزان تماس های بی پاسخ و مدت زمان پاسخگویی و پشت خط ماندن مشتری
میزان عملکرد پرسنل در رابطه با مدت زمان پاسخگویی و مدت زمان انتظار تماس گیرنده برای وصل شدن به داخلی ها را بررسی و مدیریت کنید
-
بررسی میزان اختصاص زمان برای هر مشتری و بررسی نیازهای آنها
مدت زمان هر مکامه و میانگین زمان مکالمات را بررسی و با دیگران مقایسه کنید
-
سنجش دقیق میزان پاسخگویی پرسنل واحد خدمات پشتیبانی
با استفاده از ویجت ها و گزارشات پیشرفته به تحلیل دقیقی از مدت زمان و کیفیت مکالمات دسترسی پیدا کنید
-
بررسی و شناسایی ساعات پرترافیک واحد خدمات و پشتیبانی و برنامه ریزی و تخصیص منابع بیشتر برای این ساعات
با گزارشات روزانه و ساعتی بررسی کنید کدام روز هفته و کدام ساعت از روز بیشترین و یا کمترین میزان تماس را دارید