چرا مشاوره ها به گزارش تماس احتیاج دارند؟
گزارش تماس و مدیریت هزینه ارتباطات راه دور 1(TEM) ابزارهایی مفید برای اکثر کسب و کارهای متوسط تا بزرگ است، هر دو به عنوان راهی برای حفظ هزینه کنترل شده ارتباطات راه دور و همچنین ضبط تماس های حساسی که می تواند تحت بررسی قرار بگیرد، در نظر گرفته می شود. اما شرکت های بزرگ تنها داوطلبان برای گزارش تماس و TEM نیستند. بسیاری از مشاغل از جمله مشاغلی در زمینه مشاوره می توانند از مزایای این تکنولوژی بهره مند شوند.
سودمندی استفاده از گزارش تماس به طور ویژه برای نهادهای مشاوره ای توصیه شده است.
به نظر شما چرا مشاوره ها به گزارش تماس احتیاج دارند؟
از آنجایی که بسیاری از نهادهای مشاوره ای متشکل از پیمانکاران مستقل هستند. گزارش تماس می تواند به حفظ پیگیری ساعات کاری پرداخته و به پیگیری هزینه های ارتباطات راه دورکمک کند. یک ساختار خوب گزارش تماس انواع گزینه های گزارشی دارد که، به طور یکپارچه در سیستم های صدور صورتحساب و پیگیری تماس های فردی توسط بخش یا سازمان گنجانده شده است.
ارزش تماس های ضبط شده هم ویژگی خوب زیرساخت های گزارش تماس است که برای مشاغلی با زمینه مشاوره مفید است.در صورتیکه نهاد به ضبط مکالمات حساس با مراجعان یا بازبینی مصاحبه های آرشیو شده در زمان لازم ، نیاز داشته باشد، یک راهکار خوب گزارش تماس می تواند تعامل تلفن محور را چه تلفن ثابت باشد یا دستگاه موبایل حفظ و پیگیری کند. ارزش حفاظت حسابرسی به وسیله ضبط آن را نباید دست کم گرفت.
این راهکار برای نهادهای مشاوره ای مفید است چرا که آنها را قادر به حسابرسی مخارج ارتباطات راه دور می کند، هزینه ای که اگر درست مدیریت نشود می تواند در بین مشاوره های تلفنی خیلی گران تمام شود. راهکارهای گزارش تماس مثل سرویس حسابرسی ارتباطات راه دور PBXDom می تواند برای نهادهای مشاوره ای راهی آسان و سریع فراهم کند تا خلاصه ای از مخارج ارتباطات راه دورشان را به دست آورند.
PBXDom، مخارج ارتباطات راه دور را بدون هیچ هزینه ای تحلیل می کند، این تجزیه تحلیل و یک گزارش ریز مکالمات جاهایی که پس انداز هزینه بالقوه را فراهم می کند شناسایی می کند.
مدیریت دسته ای از دستگاه ها که مشاوران در حال حاضر اغلب نیاز دارند تا به طور همزمان روی آنها کنترل داشته باشند با کمک گزارش تماس انجام می شود. برای مثال، PBXDom سرویس ارتقا یافته بی سیم را ارائه می دهد که برای سازمان ها روشی را برای مدیریت دستگاه هایی که برای کارکنان تهیه دیده اند فراهم می کند و به بهینه سازی نرخ برنامه ها با توجه به موقعیت کمک می کند.
سیستم ارتقا یافته بی سیم با کاهش اختلالات در الگوهای تماس کار می کند، که به طور متوسط یک میانگین سه ماهه را برای یافتن روند تماس محاسبه می کند. گزارش یکپارچه ای از سراسر حامل ها راهکاری آسان برای کار با صورتحساب ارائه می کند، و نهادهای مشاوره ای توانایی مدیریت دستگاه هایی را خواهند داشت که برای کارکنان خود و به منظور کاهش هزینه ارتباطات راه دور فراهم کرده اند.
بنابراین در حالی که بیشتر مشاغل می توانند از مزایای گزارش تماس و مدیریت هزینه ارتباطات راه دور بهره مند شوند، این سیستم می تواند امتیازی ویژه برای مشاغلی در زمینه مشاوره است.