پشتیبانی از سرویس مرکز تماس ابری Amazon connect

توسط مارس 5, 2018

گزارشگیری مرکز تماس ابری آمازون

پشتیبانی از سرویس مرکز تماس ابری Amazon connect

 

سرویس مدیریت و تحلیل تماسهای تلفنی از مرکز تماس ابری Amazon connect نیز پشتیبانی می کند.

شما با استفاده از سرویس گزارشگیری و مدیریت تماسها می توانید به داشبوردها و گزارشات متنوع از وضعیت ارتباطات تلفنی خود دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که همکاری فیمابین بین سرویس pbxdom و  amazon اولین سری از مراکز تلفنی ابری می باشد که توسط pbxdom پشتیبانی می گردد.

در حال حاضر تیم توسعه شرکت در حال نهایی سازی و توسعه سیستمهای مرکز تماس مایتل Mitel می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس 88903060 بگیرید.

Amazon connect چیست؟

آمازون کانکت یک ابزار و یا ویژگی از سری خدمات ابری شرکت آمازون است. دسترسی آسان به اطلاعات تماس مشتریان در هر نقطه از کره زمین تحت بستر وب امکانی خلاقانه است که باعث می‌شود شما با چند حرکت و قدم کوچک مرکز تماس قدرتمند به مانند مرکز تماس اصلی یا همان دفتر مرکزی خود را راه اندازی کنید. دسترسی آسان به تمامی اطلاعات مشتریان و امکان شروع تعامل و گفتگو با آنها در طی چند مرحله بسیار ساده. سرویس مدیریت و تحلیل تماس از این ویژگی منحصر به فرد پشتیبانی می کند کافی است تا بخواهید آن را به کار بگیرید زیرا در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست.

 

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید