ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس های خروجی
یکی از ویجت های پر کاربرد در سرویس PBX Call Report، ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس های خروجی می باشد. این ویجت به شما کمک می کند تا پرکارترین داخلی های خود را که طولانی ترین مکالمه را داشته اند شناسایی نمایید. در تنظیمات این ویجت شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید . در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی هفته جاری قرار می دهید، همیشه پرکارترین شماره های داخلی بر اساس مدت زمان تماس های خروجی هفته جاری را مشاهده خواهید کرد. یکی از شیوه های جالب برای مشاهده افزایش یا کاهش پیشرفت شما در میزان مدت زمان تماس های خروجی نسبت به هفته ها یا ماه های گذشته استفاده از دو ویجت در کنار هم می باشد که باید یکی را بر روی روز جاری و دیگری را بر روی دیروز تنظیم نمایید.با این شیوه در هر روز ، با یک نگاه میزان پیشرفت یا پسرفت نسبت به روز گذشته و یا بازه زمانی دیگر را مشاهده خواهید کرد.
اطلاعات ویجت پرکارترین داخلی ها بر اساس مدت زمان مکالمه تماس های خروجی به شرح ذیل می باشد
- داخلی : شماره داخلی فرد مورد نظر
- تماسها : تعداد دفعاتی که با این داخلی با شماره های مختلف تماس برقرار شده است
- مدت مکالمه : مجموع مدت زمان مکالمات خروجی داخلی مورد نظر
تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی ویجت پر کارترین داخلی ها براساس مدت مکالمه تماس خروجی(Top Extensions by Calls Durations Outgoing today) تنظیم گردد .
- از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان :
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست. مدت زمان مکالمه تماس های خروجی نیز یکی از دیگر نکاتی است که باید همواره مورد نظارت قرار گیرد.
امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال یا کالسنتر آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.