ویجت نوع تماس

توسط اکتبر 28, 2015

یکی دیگر از ویجت های گزارش گیر سانترال یا کاسنتر آنلاین، ویجت نوع تماس می باشد که نموداری دایره ای بوده و درصد تماس های شما را بر اساس تماس های ورودی، خروجی و بی پاسخ به شما نمایش می دهد. کاربرد آن زمانی برای شما قابل لمس می باشد که شما در داشبورد خود دو تا از این نمودار را در کنار هم قرار دهید و یکی را برای روز قبل و یکی را برای امروز تنظیم کرده باشید تا نسبت کلی تماس های تان نسبت به دو زمان مختلف را برایتان نمایش دهد. در زمان هایی که تبلیغات، آگهی و یا هر برنامه ی ویژه ای را اجرا کرده باشید تفاوت بین دو زمان را به خوبی می توانید متوجه شوید.

با ویجت نوع تماس تمامی اطلاعات و آنالیز تماس را در یک نگاه متوجه خواهید شد

اطلاعات ویجت نوع تماس به شرح ذیل می باشد…

  • درصد تماس های ورودی : با رنگ آبی مشخص شده است
  • درصد تماس های خروجی : با رنگ سبز مشخص شده است
  • درصد تماس های بی پاسخ : با رنگ نارنجی مشخص شده است

تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :

ویجت نوع تماس مقاله  ویجت نوع تماس نوع تماس گزارش گیری از سانترال پاناسونیک گزارش گیری از سانترال سانترال پاناسونیک smdr panasonic

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی نوع تماس ( Call Type) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

ویجت نوع تماس

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

ویجت نوع تماس

در پایان برای ویجت نوع تماس

اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.

امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید