ویجت درجه تماس های ورودی
ویجت درجه تماس های ورودی در مرکز تماس به شما میزان تماس های ورودی تان را نسبت به کل تماس های ثبت شده به صورت گرافیکی نمایش می دهد. به عنوان مثال در تصویر بالا مجموعاً 951 تماس (ورودی، خروجی و بی پاسخ) ثبت شده است که از این تعداد ، 765 تماس ورودی وجود داشته است. با کمک این ویجت در یک نگاه کلی شما می توانید از میزان تماس های خود بر اساس این که با شما تماس گرفته شده و یا برقرار کننده ارتباط شما بوده اید آگاهی یابید در تنظیمات این ویجت همانند ویجت های دیگر ،شما امکان انتخاب تاریخ به صورت پویا و یا استاتیک را دارید . در حالت پویا به طور مثال وقتی ویجت را بر روی روز جاری قرار می دهید، همیشه درجه تماس های ورودی روز جاری را مشاهده خواهید کرد.
تنظیمات ویجت درجه تماس های ورودی شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی درجه تماس های ورودی(Incoming Calls Gauge today ) تنظیم گردد .
- از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان :
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در ارایه نرم افزاری برای مرکز تلفن سانترال کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد.
مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با سرویس گزارش گیر مرکز تلفن سانترال به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم
جهت دانلود نرم افزار مرکز تلفن سانترال و نصب آن بر روی کامپیوتر لطفاً کلیک نمایید