ویجت بیشترین تماس گیرندگان
ویجت بیشترین تماس گیرندگان به شما 6 تماس گیرنده اول پر تماس روزتان را نمایش می دهد که تاریخ آن را بر حسب نیاز می توانید برای هر تاریخی که مد نظرتان می باشد قرار دهید. با استفاده از این ویجت می توانید اطلاعات مهمی را طبقه بندی کنید. به طور مثال می توانید براساس داخلی ها و یا واحد های مختلف سازمانی این گزارشات را دریافت کنید و نتیجه آن چیزی جز حذف تماس های غیرضروری (در صورت گزارشگیری از داخلی های کالسنتر یا سانترال) و افزایش سطح رضایت مشتری و کیفیت رسیدگی به تماس ها (در صورت بررسی تماس ها در واحدهای مختلف سازمانی) خواهد بود.
هر ویجت بر اساس نوع اطلاعات دریافتی در هنگام ایجاد آن متفاوت خواهد بود و کاربردهای متفاوتی خواهد داشت.
ویجت بیشترین تماس گیرندگان چه اطلاعاتی می دهد؟
این ویجت یکی از پرکاربردترین ویجت ها در بخش یا واحد خدمات پس از فروش است (البته این یک مثال کوچک از کاربردهای این ویجت می باشد). با آنالیز تماس ها متوجه خواهید شد که چند نفر از محصول خریداری شده رضایت دارند و یا حتی به مشکل خورده اند و سوال دارند. در این گزارش تعداد دفعات تماس گرفته شده از یک شماره در جدول مشخص است. همین امر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید درک بهتری از عملکرد پرسنل داشته باشید. چرا یک فرد باید در یک روز 5بار تماس بگیرد؟ او چه مشکلی داشته که پرسنل شرکت نتوانسته اند او را به خوبی راهنمایی کنند؟
گزارش بیشترین تماس گیرندگان دید بهتری در مورد کسب و کارتان به شما خواهد داد…
- از : شماره ای که با شما تماس گرفته است
- تماس : تعداد دفعاتی که از این شماره با شما تماس گرفته شده است
تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی بیش ترین تماس گیرندگان(Top Callers today ) تنظیم گردد .
- از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
در پایان…
اطلاعات همیشه به ما کمک می کنند تا بتوانیم کسب و کار خود را بهتر توسعه دهیم . هدف ما در سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین Callreport کمک به شرکت ها و مراکز دولتی و یا خصوصی ، کوچک یا بزرگ جهت توسعه بیشتر می باشد. مدیران شرکت ها و واحدهای سازمانی می توانند تصمیمات بهتری را بر اساس کیفیت پاسخگویی به مشتریان اتخاذ نمایند. همچنین صرفه جویی در هزینه ها یکی از مسایل مهم می باشد که هزینه های تلفنی از آن مستثنی نیست.
امیدواریم که با سرویس گزارش گیر سانترال آنلاین به شما در موفقیت بیش تر کمک کنیم.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.