ویجت آخرین تماس های بی پاسخ

توسط اکتبر 28, 2015

ویجت آخرین تماس های بی پاسخ به شما شانسی دوباره می دهد تا بتوانید مشتریانی که به تازگی از دست داده اید را بازیابی کنید. نمایش آخرین تماس های از دست رفته فرصتی است تا به خوبی گذشته را جبران کنید. با آنها تماس بگیرید و علت عدم پاسخگویی به تماس را صادقانه بیان کنید. این است روش چدید و نوین جذب مشتری و وفادار ساختن او به شرکت و کسب و کارتان. یکی از ویجت هایی که در سرویس گزارش گیر کال سنتر سانترال آنلاین کاربرد بسیاری دارد ویجت آخرین تماسهای بی پاسخ می باشد. شما به کمک این ویجت می توانید از تماس بی پاسخ خود مطلع شده و در صورت نیاز با شماره مورد نظر تماس حاصل فرمایید و یا از داخلی که بیشترین تماس های از دست رفته را دارد آگاهی داشته باشید .

اطلاعات ویجت آخرین تماس های بی پاسخ به شرح ذیل می باشد:

  • تاریخ و ساعت : ساعت و تاریخ تماس ایجاد شده
  • از : شماره ای که با شما تماس گرفته است به همراه کد شهر
  • داخلی : شماره داخلی که تماس از دست رفته داشته است
  • مدت مکالمه : مدت زمانی که بابت این تماس سپری شده است

تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :

تنظیمات ویجت آخرین تماس های بی پاسخ

  • عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی آخرین تماس بی پاسخ (Last abandoned calls today) تنظیم گردد .
  • از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
  • تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
  • گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
  • شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید

گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:

تنظیمات ویجت آخرین تماس های بی پاسخ

اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.

تنظیمات ویجت آخرین تماس های بی پاسخ

خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.

از 1 - 2 - 3 - 4 - 5 (نظر شما بسیار مهم است)
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید