ویجت آخرین تماس های بی پاسخ
ویجت آخرین تماس های بی پاسخ به شما شانسی دوباره می دهد تا بتوانید مشتریانی که به تازگی از دست داده اید را بازیابی کنید. نمایش آخرین تماس های از دست رفته فرصتی است تا به خوبی گذشته را جبران کنید. با آنها تماس بگیرید و علت عدم پاسخگویی به تماس را صادقانه بیان کنید. این است روش چدید و نوین جذب مشتری و وفادار ساختن او به شرکت و کسب و کارتان. یکی از ویجت هایی که در سرویس گزارش گیر کال سنتر سانترال آنلاین کاربرد بسیاری دارد ویجت آخرین تماسهای بی پاسخ می باشد. شما به کمک این ویجت می توانید از تماس بی پاسخ خود مطلع شده و در صورت نیاز با شماره مورد نظر تماس حاصل فرمایید و یا از داخلی که بیشترین تماس های از دست رفته را دارد آگاهی داشته باشید .
اطلاعات ویجت آخرین تماس های بی پاسخ به شرح ذیل می باشد:
- تاریخ و ساعت : ساعت و تاریخ تماس ایجاد شده
- از : شماره ای که با شما تماس گرفته است به همراه کد شهر
- داخلی : شماره داخلی که تماس از دست رفته داشته است
- مدت مکالمه : مدت زمانی که بابت این تماس سپری شده است
تنظیمات این ویجت شامل موارد زیر می باشد :
- عنوان : عنوان به صورت خودکار ساخته می شود ولی شما نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید که برای این ویجت باید بر روی آخرین تماس بی پاسخ (Last abandoned calls today) تنظیم گردد .
- از : تاریخ شروع بازه زمانی مورد نظر
- تا : تاریخ پایان بازه زمانی مورد نظر
- گروه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید می توانید اطلاعات ویجت را محدود به یک واحد خاص ، در شرکت خود کنید
- شماره دستگاه : در صورتیکه از پلان سازمانی ما استفاده می کنید و دارای چند دستگاه سانترال می باشید ، میتوانید شماره سانترال مورد نظر را از این قسمت انتخاب نمایید
گزینه های تاریخ را در شکل زیر مشاهده می کنید:
اگر از پلان سازمانی استفاده می کنید امکان انتخاب واحد سازمانی مانند شکل زیر وجود دارد.
خوشحال می شویم نظرات شما را جهت ارایه سرویس بهتر بشنویم.