
برخی از قابلیتهای گزارشگر ابری
مدیریت هوشمند ریز مکالمات با داشبورد و دسترسی به جزییات تماس
گزارشگر ابری، یک پلتفرم حرفه ای و هوشمند است که با تحلیل و بررسی خطوط شهری و داخلی هایی که به دستگاه سانترال یا کال سنتر متصل شده اند، گزارشاتی دقیق و کاربردی برای مدیریت بهتر را ارائه می کند. یکی از قابلیت های این سرویس ساخت داشبورد تماس برای سیسکو و پاناسونیک است که به شما اجازه می دهد تا بر روی تماس های تلفنی نظارت داشته باشید، سابقه تماس هایتان را بررسی کنید و به تحلیل اطلاعات بپردازید. حاصل این کار، بهبود شیوه پاسخگویی به تماس ها و در نهایت افزایش بهره وری است. در ادامه به بیان برخی از قابلیتهای سرویس مدیریت و تحلیل تماس خواهیم پرداخت…