دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت
یکی از بهترین راه های استفاده و به دست آوردن ریز مکالمات تلفن ثابت در شرکتها و سازمانهایی که مجهز به مراکز سانترال و تلفن هستند استفاده از نرم افزار گزارش گیری از سانترال می باشد.
گزارشگر ابری می تواند اطلاعات زیر را راجع به هر تماس در اختیار شما قرار بدهد…
۱- تاریخ تماس
۲- ساعت تماس
۳- مدت مکالمه به ساعت : دقیقه : ثانیه
۴- خط شهری مورد استفاده برای برقراری تماس
۵- داخلی که شماره گیری را انجام داده است
۶-شماره گرفته شده
۷-هزینه مکالمه
شما می توانید به راحتی لیست ریز مکالمات تلفن ثابت خود را بر اساس موارد ذیل جستجو کنید :
۱- بر اساس تاریخ : مثلا لیست ریز مکالمات از تاریخ ۹۴/۱/۱ لغایت ۹۴/۱/۳۰
۲- بر اساس ساعت مکالمه : مثلا لیست ریز مکالمات در تاریخ ۹۴/۴/۵ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح
۳- بر اساس خط شهری مورد استفاده : مثلا لیست ریز مکالمات از خط شماره ۲ شرکت یا سازمان
۴-بر اساس خط داخلی که شماره گیری را انجام داده : مثلا لیست ریز مکالمات از داخلی ۲۰۰
۵-بر اساس شماره گرفته شده : مثلا لیست ریز مکالمات با شماره 89314040
۶-بر اساس هزینه مکالمه : مثلا دریافت ریز مکالمات تلفن که هزینه آنها بیشتر از ۱۰۰۰ تومان بوده است.
لازم به ذکر است که شما می توانید جستجوهای ترکیبی هم داشته باشید.
مثال : لیست ریز مکالمات در تاریخ ۹۴/۴/۵ از ساعت ۹ تا ۱ بعد از ظهر از داخلی ۲۰۰
در قسمت گزارشات سرویس مدیریت تماسهای تلفنی شما می توانید گزارشات را به راحتی و تحت وب و با هر مرورگری مشاهده کنید.
نیازی به حضور در محل کار یا سازمان نمی باشد و با کدکاربری و کلمه عبوری که دارید می توانید از هر نقطه از جهان از وضعیت تماسهای تلفنی خود مطلع شوید.
امکان چاپ ریز مکالمات و گرفتن خروجی اکسل و پی دی اف نیز وجود دارد.
جهت راه اندازی این سرویس به تجهیزات خاصی نیاز نیست کافی است نرم افزار مربوطه را بر روی یک کامپیوتر راه اندازی کنید و آن را از طریق شبکه یا کابل سریال به دستگاه سانترال سازمان یا شرکت خود متصل کنید. ضمنا این کامپیوتر باید به اینترنت دسترسی داشته باشد.
سپس از گزارشات متنوع لذت ببرید.
اگر علاقه مند به راه اندازی سرویس هستید و خودتان تخصص راه اندازی آن را ندارید با ما تماس بگیرید.
چگونه ریز مکالمات تلفن ثابت را بگیریم؟
در روش سنتی می توانید به مخابرات محله یا منطقه مراجعه کنید، ساعت ها در صف مانید، هزینه کاغذ های مصرف شده را بپردازید و نهایتاً با چندین صفحه اطلاعات خام و به درد نخور که باید ساعت ها به آن نگاه کنید تا شاید بتوانید موردی از آن را متوجه شوید به سمت محل کار یا منزل رهسپار شوید. روش دوم در راه حل سنتی استفاده از گزارشات کوتاه، ناقص و نیمه پخته خود دستگاه سانترال و یا کالسنتر است. اطلاعاتی بسیار محدود و به هم ریخته که نهایتاً اتفاقات و رویدادهای ۳۰ یا ۴۰ تماس اخیر را نمایش می دهد.
راه حل مدرن اساسی، کاربردی و قابل استفاده و قطعا قابل اعتماد است که در هر زمان و مکان می توانید از آن استفاده کنید. گزارشگر ابری اولین سرویس مدیریت و تحلیل تماس است که به راحتی به هزاران و میلیون ها سوال شما جواب می دهد. اینک سوال به وجود میآید که صفحه یا پرینت تلفن ثابت شامل چه مواردی می شود؟ پاسخ این سوال بسیار آسان است در یک کلام به شما می گوییم همه چیز! هر آنچه که بخواهید و یا حتی تا به حال به آن فکر نکرده اید…
- آیا به دنبال شناخت هزینه هر تماس هستید؟
- آیا به دنبال شناخت بهترین کارمند هستید؟
- آیا به دنبال شناسایی تماسهای شخصی هستید؟
- آیا می خواهید راندمان پرسنل را بررسی کنید؟
- آیا می خواهید شماره ای را در تماس دریافتی پیدا کنید؟
- آیا می خواهید لیست تماس خروجی را مشاهده کنید؟
- آیا میخواهید خطوط شهری را با یکدیگر مقایسه کنید؟
- آیا می خواهید 5 تماس آخر دیروز را مشاهده کنید؟
- آیا به دنبال شماره های گمشده در تماس بی پاسخ هستید؟
- آیا به دنبال پیدا کردن شماره دریافتی در یک داخلی هستید؟
- آیا هزاران سوال دیگر دارید؟
تمامی هزاران سوال شما در کمتر از ۵ دقیقه در نرم افزار تحلیل تماس پاسخ داده می شود.
نهایتاً با ۴ کلیک در همان لحظه ایجاد سوال به آن پاسخ دهید…
این است تکنولوژی برتر روز…
برای دریافت نسخه ۱۴ روز رایگان و یا خرید نرم افزار گزارشگیری تماس با شماره تلفن 88903060 تماس حاصل کنید.
یه سوال .. چجوری میشه تماس های منتخب تلفن ثابت رو پاک کرد به طوری که توی پرینت تلفن مشخص نشه ؟
سلام برای دریافت ریز مکالمات تلفنی ورودی و خروجی میشه گرفت ؟؟؟